اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک مخصوص گیمینگ

کاربرانی که لپ تاپ استوک Lenovo را خریده اند معتقد هستند که این محصولی به قدری نو است که احتمالاً فقط چند بار برای ارائه سمینار استفاده شده است. اما همه داستان نو بودن لپ تاپ نیست. اول اینکه بدنه این لپ تاپ ها بسیار محکم است و مورد مهم دیگر اینکه قطعات این لپ تاپ ها به سادگی قابل تعویض هستند.

لپ تاپ استوک یعنی یک تیر و چند نشان! از رمز و راز های خرید لپ تاپ استوک خبر دارید؟ آیا خرید لپ تاپ استوک واقعاً خوب است و دوام کافی دارد؟ لپ تاپ استوک برای گیمینگ مناسب است؟ وقتش رسیده یک سری رمز و رازهای خرید لپتاپ استوک را با شما در میان بگذاریم.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک مخصوص گیمینگ

حتی اگر لپ تاپ مهندسی درجه یک هم داشته باشید، برای گیمینگ و بازی نیاز به لپ تاپ مخصوص با گرافیک خوب دارید!

اولین چیزی که در مورد لپ تاپ استوک گیمینگ باید توجه کنید، سخت افزار ویژه و بالای آن است. می توانید اقدام به خرید لپتاپ دسته دوم اچ پی و ایسوس نمایید که برای گیمینگ عالی هستند. موضوع دیگر در خرید لپ تاپ استوک مخصوص گیمینگ توجه به کارت گرافیک آن است. ما به شما پیشنهاد خرید لپ تاپ دست دوم با کارت گرافیک انویدیا و AMD  می دهیم تا از بازی لذت ببرید.

رمز و راز هایی که در خرید لپ تاپ استوک نمی دانید!

بگذارید از تجربه کاربران در مورد خرید لپ تاپ استوک برای گیمینگ به شما بگوییم تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. اولین چیزی که باید به آن دقت کنید خرید لپ تاپ استوک با گرافیک قوی است که خوشبختانه ما در فروش محصولات خود سطح گرافیک قدرتمندی در نظر گرفته ایم تا خیالتان جمع باشد. بهتر است لپ تاپی خریداری کنید که گرافیک آن آنبورد نباشد. از سوی دیگر بهتر است که سبک 128 بیتی به بالا باشد که خیالتان بابت موارد مربوط به گرافیک کاملاً جمع شود. لپ تاپ استوک لنوو در این زمینه پیشنهاد خوبی است. البته تاکید ما برای کارت گرافیک برای کسانی است که به دنبال گیم هستند! اگر شما علاقه ای به گیم ندارید، کارت گرافیک اینتل بهترین پیشنهاد است! عجله نکنید! به هر حال کارت گرافیک اینتل مصرف برق پایین تری دارد و این موضوع باعث می شود که بازدهی لپ تاپ بیشتر شود و در نهایت لپ تاپ کارکرد بهتری داشته باشد.

چرا مارک خوب بخریم؟

موضوع این است که ما روی برند لپ تاپ تاکید داریم و بابت تاکیدمان توضیح خواهیم داد. بگذارید یک بررسی ساده کنیم. لپ تاپ دست دوم یعنی لپ تاپی که شخص دیگری آن را خریده و حالا قرار است شما آن را استفاده کنید یعنی شما نفر اول نیستید. وقتی مارک لپ تاپ قوی باشد یعنی از برند معتبر باشد به این معنی است که شخص اول استطاعت مالی خوبی داشته و لپ تاپ مورد نظر را تهیه کرده است این یعنی او به دلیل خرابی لپ تاپ را کنار نگذاشته بلکه دنبال مدل دیگری است! پس در خرید لپ تاپ استوک به مارک آن دقت کنید. لپ تاپ کارکرده دل، توشیبا و اچ پی پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود.

تجربه کاربران از خرید لنوو سری X

سری ایکس لنوو را اغلب افراد می شناسند، وزن سبکی دارد و عمر باتری آن بسیار خوب و قابل قبول است. خبر خوب اینکه لپ تاپ های لنوو سری ایکس قابل ارتقا هستند و این یعنی یک تیر و چند نشان! کاربرانی که لپ تاپ استوک لنوو را خریده اند معتقد هستند که این محصول به قدری نو است که احتمالاً فقط چند بار برای ارائه سمینار استفاده شده است. اما همه داستان نو بودن لپ تاپ نیست. اول اینکه بدنه این لپ تاپ ها بسیار محکم است و مورد مهم دیگر اینکه قطعات این لپ تاپ ها به سادگی قابل تعویض هستند. لنوو از نظر قطعات و دوام بی نظیر است اما شاید از نظر ظاهر آنقدر ها جذاب نباشد.

یکی از کاربران در مورد لپ تاپ لنوو سری ایکس و تی اطلاعات جالبی در اختیار ما قرار داده است که دوست داریم با شما هم در میان بگذاریم. سری ایکس از این لپ تاپ ها سبک هستند و برای کسانی که همیشه در حال حمل و نقل لپ تاپ هستند بهترین گزینه محسوب می شود اما شاید قدرت گرافیک و صوت آن آنقدرها بالا نباشد اما امان از سری تی لنوو! کیفیت صوت و گرافیک سری تی لپ تاپ لنوو استوک به قدری بالا است که شاید باور نکنید با چه غولی روبرو هستید. البته کمی سنگینی را باید تحمل کنید.

کاربرانی که لپ تاپ دست دوم لنوو را خریداری کرده اند معتقد هستند که این برند به واسطه سرعت پردازش قدرتمندی که دارد می تواند تکنولوژی منحصر بفردی فراهم سازد. حداقل در برابر برندهای دیگر با مشخصات یکسان، یک قدم جلوتر است!

تفاوت قیمت لپ تاپ استوک و آکبند

تفاوت قیمت لپ تاپ استوک به نسبت آکبند گاه به یک هفتم می رسد! باور نمی کنید؟ لپ تاپ دل مدل 2418 لمسی را در نظر بگیرید! قیمت آکبند این محصول بیش از 15 میلیون تومان در دیجی کالا دیده می شود در صورتی که در حالت استوک می توانید تنها 5  الی 3 میلیون تومان بخرید و استفاده کنید.

بسیاری از لپتاپ های استوک برای شرکت ها و ادارات مختلف بوده اند که شاید ماهی یکبار هم روشن نمی شدند بنابراین این تصور که محصولات دست دوم خراب هستند و یا کیفیت خوبی ندارند به کل اشتباه است کافیست بدانید از کجا بخرید، چه بخرید و چطور بخرید! خرید لپتاپ استوک باید با رضایت و اعتماد کامل باشد این یعنی شما می توانید محصولی با خیال راحت سفارش دهید.

از فروشگاهی خرید کنید که علاقه به پاسخ دادن به سوالات شما داشته باشند، این موضوع خود یعنی گارانتی محصول! یعنی فروشنده می داند که چه محصولی به شما ارائه می دهد و در مورد آن با شما صحبت می کند. در واقع اطلاعات کافی در مورد باتری، هارد، صفحه نمایش و تست رم و گرافیک به دست شما می رسد و در نهایت محصولی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار است.

در خرید لپ تاپ دسته دوم به اتصالات برق، ورودیها و همینطور سایر دستگاه های اتصالی دقت داشته باشید یعنی سعی کنید لپتاپی خریداری کنید که از نظر برد کاملاً تضمین شده باشد. اگر نمی دانید چه برندی برای شما مناسب است هر آنچه نیاز روزمره شما است با ما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهیم. اگر به فکر خرید لپ تاپ مخصوص گیمینگ هستید حتماً بهترین برند را به شما معرفی خواهیم کرد تا در روزهای سخت کرونایی از گیم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید