اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک HP

شایعات در مورد ضعیف بودن پردازنده لپ تاپ استوک HP وجود دارد، باور نکنید. برند اچ پی توانسته تمرکز خوبی روی پردازنده مرکزی خود داشته باشد به این ترتیب محصولی که خریداری می کنید دچار افت پردازنده نخواهد شد. البته که برند اچ پی حتی در لپ تاپ های رده پایین خود نیز توانسته موقعیت سی پی یو را به خوبی رعایت نماید و در این زمینه موفق ظاهر شده است.

در خدمت شما هستیم با راز و رمزهای مخصوص خرید لپ تاپ استوک HP!

لپ تاپ استوک HP مناسب با نیاز شما

اولین نکته ای که در مورد خرید لپ تاپ استوک HP باید دقت کنید، نوع کاربری است. می بایست بدانید که آیا لپ تاپی که انتخاب می کنید مناسب کار شما است یا خیر. مثلاً لپتاپ دسته دوم HP که برای کارهای دانشجویی استفاده می شود هرگز مناسب گیم نیست! پس دقت داشته باشید که انتخاب شما بیشتر در چه مسیری است و همه شرایط را به دقت بسنجید. یک نکته مهم اینکه بسیاری از لپ تاپ های اچ پی از نظر سطح گرافیک تنوع خاص خود را دارند و انتخاب را برای شما آسانتر می کنند.

لپتاپ استوک HP وزن کمی دارد و معمولاً برند اچ پی وزن زیاد را برای محصولات خود در نظر نگرفته است و این موضوع سبب می شود که محصول مورد نظر شما کاملاً کاربردی و درجه یک محسوب شود. البته که برای خرید لپ تاپ استوک HP باید کلاس و رده کاربردی آن را در نظر بگیرید و موقعیت لپ تاپ را بسنجید.

شایعاتی در مورد پردازنده ضعیف لپ تاپ استوک HP وجود دارد که نباید باور کنید. برند اچ پی توانسته تمرکز خوبی روی پردازنده مرکزی خود قرار دهد به این ترتیب محصولی که خریداری می کنید دچار افت پردازنده نخواهد شد. البته که برند اچ پی حتی در لپ تاپ های رده پایین خود نیز توانسته موقعیت سی پی یو را به خوبی رعایت نماید و در این زمینه موفق ظاهر شده است.

بررسی وضعیت حافظه داخلی و خارجی در مورد لپ تاپ اچ پی بسیار مهم است در صورت رم DDR برای لپ تاپ استفاده می شود می توانید قدرت و سرعت آن را بررسی کنید و همینطور ساختار فنی لپ تاپ را در مورد وضعیت حافظه خارجی بسنجید.

لپ تاپ استوک HP مناسب کارهای روزمره

در صورتی که به دنبال لپ تاپ استوک HP برای انجام کارهای روزمره هستید باید یک سری فاکتورها را در نظر بگیرید. مثلاً پردازنده های ای ام دی در برند اچ پی برای کارهای روزمره مناسب هستند. از سوی دیگر شما نیاز به 4 گیگابایت رم دارید و این میزان برای انجام برنامه های آموزشی و برنامه نویسی سبک مناسب است. دقت کنید که لپ تاپ استوک HP میان رده برای انجام کارهای روزمره مناسب است و معمولاً با قیمت ارزان و مناسب نیز فروخته می شود. این مدل از لپ تاپ ها دارای کارت گرافیکی مجزایی هستند که به همراه 512 مگابایت حافظه اختصاصی برای کارهای معمولی بهترین گزینه محسوب می شوند. لپ تاپ استوک HP با نمایشگر 15.6 اینچی بیشترین فروش را در سایت استوکاران دارد و خوشخبتانه از نظر ابعاد و وزن نیز در لیست لپ تاپ های متوسط قرار می گیرد و درایو نوری برای آن اجرا شده است. این لپ تاپ ها وزنی در حدود 1.8 کیلوگرم هستند البته این رقم به صورت میانگین اعلام شده است. سطح نمایشگر برای این لپ تاپ های اچ پی به صورت HD است. پورت های یو اس بی و همینطور ورودی HDMI نیز از موارد مهمی است که در مورد لپ تاپ استوک HP مناسب کارهای روزمره استفاده می شود. معمولاً در بخش پشت دستگاه، درگاهی برای آداپتور شارژر دیده می شود و همینطور شامل باتری سه سلولی است که می تواند تا 10 ساعت شارژ نگهداری نماید.

لپ تاپ استوک HP میان رده و پر سرعت

اگر به دنبال لپ تاپ استوک HP میان رده اما پرسرعت و عالی هستید به صفحه نمایش فول اچ دی توجه کنید. این صفحه نمایش ها قدرت اجرایی بی نظیری دارند. از سوی دیگر معمولاً در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، نیاز به 256 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD است که برای کسانی که کارهای نیمه سنگین دارند بهترین گزینه محسوب می شود. در برخی از لپ تاپ استوک HP از کارت ای ام دی VEGA 3 استفاده شده است که از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار گرفته است اما به درد بازی های سنگین نمی خورد. استوکاران پیشنهاد می کند لپ تاپ کارکرده HP میان رده با بدنه ضد خش و وزن سبک خریداری کنید. این محصول دارای نور پس زمینه است که برای کار در طول شب بسیار عالی بوده و چشم را اذیت نمی کند. این لپ تاپ ها دارای درگاه های یو اس بی مخصوص هستند که نیاز کاربران را برطرف می سازد.

لپ تاپ استوک HP مناسب کارهای گرافیکی

لپ تاپ های اچ پی با پردازنده قدرتمند CORE i5 گزینه بسیار عالی برای کار های گرافیکی هستند اما چون قیمت گرانی دارند معمولاً در خرید مشکلات زیادی ایجاد می کنند. دقت کنید که این مدل از پردازنده ها فرکانس عالی در حالت توربو دارند. استفاده از کارت گرافیک انویدیا در لپ تاپ استوک اچ پی خود یک برنده محسوب می شود و از آنجایی که لپ تاپ استوک HP قیمت ارزانتری دارد برای کارهای گرافیکی سطح بالا بهترین گزینه است. صفحه نمایش 15.6 اینچ به همراه رزولوشن 1366 در 768 کمک می کند تا سطح اجرایی کار بهتر شود و اجرای خوبی داشته باشد. این مدل از لپ تاپ ها میان رده اما بی نقص هستند. این لپ تاپ ها دارای درایو نوری مخصوصی هستند و همینطور درگاه های یو اس بی 3 نیز برای آنها اجرا شده است. لپ تاپ DA 2189 از برند اچ پی در همین لیست قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد.

خرید لپ تاپ دسته دوم اچ پی با قیمت ارزان از فروشگاه استوکاران

در صورتی که قصد شما خرید لپ تاپ استوک از برند اچ پی است می توانید نمونه مواردی که در سایت ما وجود دارد را بررسی کنید و مشخصات فنی هر یک را مطالعه نمایید. محصولاتی که به شما عرضه می شود همگی با کیفیت بوده و خرابی و عدم کیفیت در مورد آنها گزارش نشده است. خوشبختانه لپ تاپ های اچ پی از نظر سطح اجرایی شرایط خاص خود را دارند و سطح رزولوشن آنها نیز متفاوت است.

معمولاً لپ تاپ های استوک اچ پی از نظر گرافیک به سه دسته اصلی تقسیم می شوند و دسته اول از نظر قیمت ارزان تر هستند و برای کارهای روزمره بهترین گزینه خواهد بود شما می توانید طبق نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت لپ تاپ استوک اچ پی بر اساس مشخصات آن در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید