اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

سفارش لپ تاپ استوک مناسب برنامه نویسی

سفارش لپ تاپ استوک مناسب برنامه نویسی

برای خرید لپ تاپ استوک مناسب برنامه نویسی در ابتدا باید به حافظه آن دقت کنید، سپس می بایست به نوع پردازشگر آن توجه زیادی نمایید و همینطور کیبورد لپ تاپ و باتری به کار برده شده در آن را بررسی کنید. دقت کنید که کارت گرافیک در لپ تاپ هایی که برای برنامه نویسی استفاده می شوند، اهمیت زیادی دارد.

کسانی که علاقمند به برنامه نویسی هستند یا برنامه نویسی را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند، در خرید لپ تاپ دست دوم باید به یک سری ویژگی ها دقت کنند. مثلاً مهمترین قطعه  مورد استفاده در لپ تاپ استوک برنامه نویسی کیبورد لپ تاپ است. یعنی تمامی کد ها می بایست به صورت تایپ اجرا شوند در خرید لپ تاپ کارکرده برای برنامه نویسی قطعاً نیاز است که یکسری فاکتورهای مهم مد نظر قرار بگیرد.

صفحه نمایش لپ تاپ دست دوم برنامه نویسی

کسانی که به برنامه نویسی مشغول هستند، به صورت روزانه با حجم گسترده‌ای از کدها رو به رو می شوند بنابراین بسیار مهم است، که صفحه نمایش لپ تاپ دست دوم برنامه نویسی کیفیت بالایی داشته باشد. منظور از کیفیت بالای صفحه نمایش زاویه نشان دادن متن به کار برده شده، پیکسل های نوری و همینطور درجه بندی زاویه دید است. معمولاً کسانی که اقدام به خرید لپ تاپ دسته دوم برای برنامه نویسی می کنند به صفحه نمایش اهمیت زیادی نمی دهند، این موضوع سبب می شود تا به طور کلی چشم پس از مدتی خسته شده و کاربر نتواند کیفیت و راندمان کاری مناسب را فراهم سازد.

قدرت پردازنده لپ تاپ کارکرده برنامه نویسی

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که برای برنامه نویسی مناسب باشد، قطعاً باید به قدرت پردازنده آن دقت نمایید.

برای اجرای برنامه نویسی نیاز به پردازنده‌های قوی است تا بتوانید به‌خوبی اجرای درستی از برنامه بگیرید. البته بررسی پردازشگر کار ساده ای نخواهد بود و تشخیص پردازشگر قوی و ضعیف کمی گیج کننده به نظر می رسد. بنابراین تیم استوکاران توانسته اند بررسی‌های لازم روی پردازنده های مختلف را مدنظر قرار دهد و بهترین لپ تاپ ها با سی پی یو قوی را ارائه دهند. اگر پردازنده لپ تاپ از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ران کردن برنامه زمان زیادی به طول می‌انجامد و در نهایت برنامه نویس نمی تواند شرایط کاری خود را به خوبی پیش ببرد. بنابراین بررسی‌های لازم روی پردازنده می بایست پیش از خرید صورت بگیرد و در صورتی که لپ تاپ از نظر پردازنده قوی نیست، خرید آن اشتباه خواهد بود.

کیبورد لپ تاپ استوک برنامه نویسی

موضوع مهم دیگری که در مورد لپ تاپ های استوک مناسب برنامه نویسی باید به آن اهمیت داده شود، کیبورد آن است. برنامه نویسان به طور کلی با کیبورد بسیار سر و کار دارند بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ استوک برای برنامه نویسی دارید قطعاً باید به کیبورد آن دقت کنید. استفاده از کیبورد های بلک لایت سبب می شود تا در زمان تاریکی و در طول شب نیز بتوانید به سادگی برنامه نویسی داشته باشید. معمولا برنامه نویسان علاقه زیادی به کار در طول شب دارند، بنابراین این موضوع اهمیت زیادی خواهد داشت. نرم بودن کیبورد و روان بودن آن اهمیت زیادی دارد، چون نیاز است کدها با سرعت بالایی نوشته شوند و اگر کیبورد خشک و یا کیفیت نامناسبی داشته باشد در نهایت برنامه نویس دچار مشکل می‌شود. بنابراین چه خوب است که کیبورد به کار برده شده در لپ‌تاپ های دسته دوم کیفیت بالایی داشته باشد.

سفارش لپ تاپ استوک مناسب برنامه نویسی

راهنمای خرید لپ تاپ استوک برنامه نویسی

یکی از موضوعاتی که در خرید لپ تاپ استوک مناسب برنامه نویسی باید به آن دقت کنید، باتری به کار برده شده در آن است. در موقع کد نویسی باید به باتری اهمیت داشته شود، تا در مکانی که شرایط دسترسی به برق وجود ندارد، لپ تاپ بتواند با باتری تا مدت زمان قابل توجهی کار کند. باتری برای لپ تاپ استوک برنامه نویسی اهمیت بسیار زیادی دارد، بنابراین این نکته را به صورت کاملاً دقیق از تیم تخصصی استوکاران پرس و جو کنید.

مورد بعدی کارت گرافیک به کار برده شده در لپ‌تاپ است. کارت گرافیک می بایست کاملا مناسب باشد و این موضوع از دید برنامه نویسی اهمیت زیادی دارد. دقت کنید که کارت های گرافیک مدل های مختلفی دارند و بعضی از آنها بسیار گرانقیمت هستند. بنابراین نیاز به صرف هزینه زیاد برای کارت گرافیک نخواهید داشت. نکته مهم دیگر حافظه و رم به کار برده شده در لپ‌تاپ است. اگر حافظه لپ تاپی که انتخاب می کنید، کمتر از ۸ گیگابایت باشد اصلا انتخاب جالبی نبوده و قطعاً باید به سراغ لپ تاپ با حافظه بالاتر بروید. این موضوع در خرید لپ تاپ های استوک نیز حائز اهمیت است بنابراین سعی کنید، لپ تاپی خریداری کنید که حافظه مناسبی داشته باشد تا مجبور به هزینه اضافی در طول کار نباشید.

یک نظر در “سفارش لپ تاپ استوک مناسب برنامه نویسی

  1. amir.naderi گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید