اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

عرضه لپ تاپ دست دوم دانش آموزی

عرضه لپ تاپ دسته دوم دانش آموزی

دانش آموزان برای انجام تکالیف مدرسه خود نیاز به لپ تاپ دارند. لپ تاپ دست دوم دانش آموزی با قیمت ارزان و کیفیت بی نظیر خود پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. این لپ تاپ ها از نظر سخت افزار و نرم افزار قدرتمند هستند و همینطور ابعاد مناسبی دارند و لپ تاپ استوک دانش‌آموزی سبک بوده و حمل آن برای دانش آموزان آسان است.

این روزها پروسه های آموزشی به نسبت گذشته تغییر کرده است و دانش آموزان برای یادگیری مطالب مدرسه نیاز به تبلت و لپ‌تاپ دارند و آموزش به صورت راه دور انجام می‌شود. به این ترتیب لپ تاپ کارکرده دانش آموزی انتخاب مقرون به صرفه و مناسبی محسوب می‌شود.

مشخصات لپ تاپ استوک دانش آموزی

اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم دانش آموزی دارید، باید بدانید که معمولاً دانش‌آموزان نیاز به سخت افزار حرفه ای برای انجام کارهای خود ندارند. لپ تاپ باید از نظر نرم‌افزاری شرایط اجرای مرورگر های مختلف و همینطور نرم افزار آفیس و برنامه شاد را داشته باشد. به این ترتیب مشخص است که قیمت لپ تاپ استوک دانش آموزی به نسبت لپ تاپ های گرافیکی و صنعتی ارزانتر است و شما را درگیر هزینه‌های اضافی نخواهید بود.

پردازنده های به کار برده شده برای لپ تاپ کارکرده دانش آموزی می تواند در وضعیت متوسط باشد و نیاز به سی پی یو قدرتمند برای تکالیف مدرسه نخواهد بود.

لپ تاپ استوک دانش آموزی میان رده با سی پی یو ۵ هسته و 3 هسته پیشنهاد خوبی برای شما محسوب می‌شود و شما می‌توانید این لپ‌تاپ را در سایت استوکاران با قیمت مناسب خریداری کنید و شرایط خرید این لپ تاپ به صورت کاملا حرفه ای در اختیار شما قرار داده می شود تا مجبور به صرف هزینه زیاد نباشید.

از سوی دیگر سعی کنید لپ تاپی انتخاب کنید که دارای نسل پردازنده بالاتری باشد، این لپ تاپ ها شرایط ارتقاء مناسب تری داشته و به طور کلی برای دانشجویان نیز عرضه خواهد شد.

رم و هارد لپ تاپ دست دوم دانش آموزی

نکته مهم دیگری که در خرید لپ تاپ استوک دانش آموزی باید به آن دقت کنید، حافظه موقت لپ تاپ است. معمولا حافظه بین ۴ تا ۸ گیگ برای انجام تکالیف دانش آموزی کفایت می کند. اگر قصد دارید لپ تاپی خریداری کنید که برای آینده فرزند شما نیز مناسب باشد، بهتر است به رم و همینطور حافظه موقت دقت کنید و حافظه کم را انتخاب نکنید. انتخاب هارد اچ دی دی گزینه مناسبی برای انجام کارهای دانش آموزی خواهد بود، بنابراین هزینه زیاد برای خرید هارد اس اس دی در نظر نگیرید.

کارت گرافیک لپ تاپ استوک دانش آموزی

یک دانش آموز برای انجام تکالیف مدرسه خود نیاز به گرافیک بالایی ندارد، اما اگر دوست دارید لپ تاپی خریداری کنید که برای دوره دانشگاه دانش‌آموز مناسب باشد، پیشنهاد ما به شما این است که لپ تاپ استوک با کارت گرافیک جداگانه در نظر بگیرید. البته لپ‌تاپ‌های قدرتمند قیمت نسبتاً گران تری به نسبت سایر لپ تاپ های معمولی دارند، اما برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرند.

درگاه های ارتباطی لپ تاپ کارکرده دانش آموزی

مهمترین هدف از خرید لپ تاپ استوک دانش آموزی دریافت آموزش است. بنابراین لپ‌تاپ می‌بایست به تلویزیون و سایر تجهیزات تصویری و صوتی متصل شود. از این رو درگاه های ارتباطی به کار برده شده برای لپ تاپ دانش آموزی اهمیت زیادی دارد، دستگاه باید دارای پورت های usb باشد و همینطور نیاز به درگاه  hdmi خواهد داشت.

وزن و ابعاد لپ تاپ به دسته دوم دانش آموزی

دقت کنید که دانش آموزان می بایست لپ تاپ را حمل کنند بنابراین انتخاب لپ تاپ هایی که وزن بالایی دارند گزینه مناسبی برای کودکان و دانش آموزان محسوب نمی‌شوند. سنگین نبودن لپ‌تاپ‌ها از موارد مهمی است که باید در خرید دقت کنید. از سوی دیگر لپ‌تاپ‌هایی که صفحه نمایش بزرگی دارند، تنها از نظر حمل و نقل شرایط دشواری ایجاد کرده و فایده دیگری نخواهند داشت، بنابراین بهتر است لپ تاپ با ابعاد کوچکتر خریداری شود.

عرضه لپ تاپ دسته دوم دانش آموزی

کیفیت تصویر لپ تاپ دسته دوم دانش آموزی

دانش آموزان می بایست زمان زیادی را برای مشاهده مطالب موجود در لپ تاپ در نظر بگیرند، بنابراین کیفیت تصویر و پیکسل های نوری برای لپ تاپ استوک دانش آموزی اهمیت زیادی دارد. مشاوران تخصصی استوکاران پیشنهاد جالبی در زمینه انواع لپ تاپ دسته دوم دانش آموزی به شما ارائه می دهند، تا بتوانید طبق بودجه خود لپ تاپ مناسبی خریداری کنید، به طور کلی لپ تاپ های دانش آموزی دسته بندی و سبک بندی های متنوعی دارند برخی از لپ تاپ ها از نظر کیفیت تصویر بسیار مناسب هستند‌. در خرید لپ تاپ استوک دانش آموزی باید به کیبورد آن دقت شود کیبوردهای جزیره ای به دانش‌آموزان اجازه تایپ کردن آسانتر را داده و سبب می شوند که دست آنها خسته نشود.

یک نظر در “عرضه لپ تاپ دست دوم دانش آموزی

  1. amir.naderi گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید