دسته‌بندی نشده

خرید لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی

لپ تاپ استوک Lenovo از نظر مشخصات فنی به مراتب قوی تر از مدل های پایین رده است. به طور کلی قدرت شارژدهی این لپ تاپ ها بهتر بوده و کیفیت تصویر آن نیز مناسب تر است. لپ تاپ تینک پد E لنوو در این لیست قرار می گیرد و محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. بدنه این لپ تاپ بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

اگر به دنبال لپ تاپ استوک Lenovo مخصوص کارهای مهندسی هستید این مقاله برای شما بسیار کاربردی است. کارهای مهندسی حساسیت خاص خود را دارند و در انتخاب لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی نیاز است یک سری از موارد اعم از پردازنده، بدنه با کیفیت، حافظه و سبک طراحی بررسی شود.

بهترین لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی پایین رده

اگر بودجه شما برای خرید لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی کمتر از ده میلیون تومان است دست شما در خرید چندان باز نیست. در واقع لپ تاپ هایی که دارای پردازنده اینتل سری u هستند توان زیادی برای محاسبات مهندسی ندارند و به طور کلی خبری از قلم هوشمند نیز اما برخی از مدل های لنوو می تواند پیشنهاد متوسطی در راستای مهندسی باشد. مثلاً لپ تاپ هایی که دارای باتری های لیتیومی یون 41 وات ساعتی هستند گزینه خوبی برای کارهای مهندسی محسوب می شود و در این رنج قیمت شاخص گذاری های خاص خود را دارند.

 از سوی دیگر باید دقت کنید که درگاه شبکه معمولاً برای این لپ تاپ ها دیده نمی شود. شرکت لنوو نوعی لپ تاپ با عنوان آیدیاپد v130 عرضه کرده است که برای کارهای مهندسی گزینه خوبی است این لپتاپ در حدود 8/1 کیلوگرم بوده و به طور کلی نمایشگاه 15 اینچی دارد. این لپ تاپ از نظر قدرت پردازش با سخت افزار متنوعی وارد بازار شده است اما قیمت خوبی دارد و به طور کلی برای کسانی که بودجه کمی دارند می تواند مناسب باشد. پردازنده های این لپ تاپ در سری های core i3 و core i5  عرضه می شوند. البته می دانیم که این سخت افزار برای کارهای مهندسی هیجان انگیز به نظر نمی رسد اما به نوبه خود سطح رضایت خوبی به همراه دارد. لولای نمایشگر این لپ تاپ ها می تواند تا 180 درجه باز شود و به طور کلی محتوای دستگاه به خوبی به اشتراک گذاشته می شود. از سوی دیگر نمایشگر در وضعیت لمسی قرار نگرفته است اما مقاومت خوبی در مقابل پاشش مایعات دارد.

لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی میان رده

وقتی صحبت از لپ تاپ دسته دوم لنوو میان رده است یعنی بین 10 الی 15 میلیون مدنظر است. لپ تاپ های میان رده لنوو از نظر مشخصات فنی به مراتب قوی تر از مدل های پایین رده هستند. به طور کلی قدرت شارژدهی این لپ تاپ ها بهتر بوده و کیفیت تصویر آن نیز مناسب تر است.

لپ تاپ تینک پد E لنوو در این لیست قرار می گیرد و محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. بدنه این لپ تاپ بسیار قدرتمند ظاهر شده است و ضربات احتمالی وارد شده به دستگاه تا حد زیادی تحمل جابجایی را دارد. این محصول در مدل های متنوعی عرضه می شود و در مدل Core i7 در بازار عرضه شده است. این محصول به صورت رم 8 گیگابایتی بیشترین فروش را دارد. نمایشگر این محصول در دو ابعاد 14 و 15 اینچی عرضه می شود.

در این لپ تاپ از کارت های گرافیکی ساخت AMD استفاده شده است تا سطح گرافیک در وضعیت سریعتر صورت بگیرد. در این لپتاپ دسته دوم از ترک پوینت نارنجی رنگی استفاده شده است که دقیقاً وسط صفحه کلید قرار گرفته است و به طور کلی زیبایی و کارایی لپ تاپ را دو برابر کرده است.

صفحه کلیدهای این محصول معمولاً فضای حرکتی زیادی دارند و سرعت عمل کار را بیشتر می کنند و کمترین خطا برای آن دیده می شود. این محصول نیز در مقابل پاشش مایعات مقاومت زیادی دارند.

این لپ تاپ به صورتی طراحی شده است که با هر بار شارژ می توانید 14 ساعت شارژدهی برای آن در نظر بگیرید. لنوتو تیک بوک 15 از دیگر لپ تاپ های مخصوص مهندسی است که شاید ظاهر چندان جذابی نداشته باشد اما بدنه باریک و سبکی دارد. این مدل از لپ تاپ استوک Lenovo از نظر قیمت مناسب است.

دستگاه دارای دو عدد میکروفن بوده و همینطور دارای مکانیزم جهنده مخصوص است. این محصول از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده کرده است.

بهترین لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی بالارده

لپتاپ های لنوو بالارده در بازار بسیار گران هستند بنابراین شما می توانید لپ تاپ کارکرده لنوو بالارده را با قیمتی مناسب در سایت استوکاران خریداری کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. سری لیجن لنوو بهترین گزینه برای کارهای مهندسی هستند و به صورت پردازنده شش هسته ای Core i7 طراحی شده اند و در سبک و مدل 9750 h عرضه می شوند. این محصول توانسته فرکانس 4 الی 4 و نیم گیگاهرتز را پوشش دهد و البته که سنگین ترین پردازش ها را شامل می شود.

سیستم خنک کننده برای این لپ تاپ بسیار پیشرفته است و از کارت گرافیک قدرتمندی برای آن استفاده شده است. این محصول دارای باتری قدرتمندی است که می تواند تا ساعت ها بدون وقفه کار کند. لپ تاپ استوک Lenovo سری لیجن با صفحه نمایشگر 15 اینچی خود توانسته از فناوری IPS کمک بگیرد و دقت آن در وضعیت فول اچ دی اعلام شده است. کیفیت رضایت بخش این مدل از لپ تاپ استوک Lenovo سبب شده تا مهندسان با کمال میل اقدام به خرید این لپ تاپ نمایند. صفحه کلید این لپ تاپ به صورت ارگونومیک طراحی شده است.

 

هوشمندانه خرید کنید

برای خرید لپ تاپ استوک Lenovo مخصوص مهندسی باید به پردازنده آن دقت کنید و همینطور موقعیت کارت گرافیکی آن را در نظر بگیرید. خرید لپ تاپ دسته دوم لنوو بیشتر در مدل های میان رده استفاده می شود. قیمت لپ تاپ استوک کارکرده به نسبت نو ارزانتر است. اگر قصد شما خرید لپتاپ استوک لنوو پرچمدار است باید تست لازم رم و هارد و کیفیت پردازش را انجام دهید.

شما می توانید محصولی کاملاً باکیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید به طوری که از نظر ظاهر هیچ مشکلی نداشته باشد. برخی از مدل های لپ تاپ استوک کمی خط و خش دارند اما از نظر کارایی هیچ فرقی با مدل نو آن نمی کنند. در خرید خود سعی کنید به سراغ محصولی بروید که با نیاز شما سازگار است. لیستی از انواع لپ تاپ استوک Lenovo مهندسی با مشخصات فنی در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید مقایسه خوبی داشته باشید و شرایط را به خوبی بسنجید.

دیدگاهتان را بنویسید