اخبار و مقالات لپ تاپ استوک, دسته‌بندی نشده

ترفندهای تشخیص سلامت لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

7 نکته جالب در مورد تست سلامت لپ تاپ استوک به شما خواهیم گفت تا با خیال راحت محصول را خریداری کنید بدون اینکه نگران موضوعی باشید.

راه اندازی لپ تاپ استوک

یکی از مواردی که در خرید لپ تاپ استوک باید به آن دقت کنید نوع راه اندازی لپ تاپ است که به نوبه خود اهمیت بالایی دارد. به طور کلی شما باید مل لپ تاپ را با ویژگی های مشخص آن تطابق دهید. یعنی نیاز است که پردازنده، رم، پردازنده گرافیکی و مادربورد بررسی و مطابقت داده شود. به طور کلی اگر بتوانید عبارت dxdiag را در بخش ران از منوی استارت لپ تاپ تایپ نمایید می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید. چه خوب است که توسط Command Prompt بررسی کنید آخرین زمانی که لپ تاپ روشن بوده است چه زمانی است و مدت زمان آن را مشخص کنید.

بررسی کیفیت نمایش لپ تاپ دست دوم

یکی از موارد مهم در خرید لپ تاپ استوک بررسی کیفیت نمایش آن است. در واقع اگر نقاط تاریک و سیاه و خطوط عمودی در صفحه دیده شد یعنی صفحه نمایش لپ تاپ شما مشکل دارد و به طور کلی بهتر است که تعمیرات صورت بگیرد.

وبکم را چک کنید!

شاید در نگاه اول در زمان خرید لپ تاپ استوک، وبکم خیلی موضوع مهمی برای شما نباشد اما به طور کلی وبکم را باز کنید و از میکروفون داخلی عملکرد آن را ارزیابی کنید. به طور کلی عدم کیفیت وبکم گاهی با تعویض ویندوز برطرف شده و گاهی این اتفاق نمی افتد پس سعی کنید شرایطی فراهم سازید که موقعیت وبکم سنجیده و مورد بررسی قرار بگیرد. در این راستا اگر خرید اینترنتی را انتخاب کرده اید می توانید از کارشناسان فروش لپ تاپ بخواهید تا تست وبکم را انجام داده و شرایط را به شما اعلام کنند.

بررسی پخش موسیقی در لپ تاپ استوک

به هر حال کیفیت صدایی که قرار است از لپ تاپ پخش شود بسیار مهم است دقت کنید که می بایست چندین آهنگ را پلی کنید تا بررسی کنید که صدای آهنگ به صورت آنلاین و آفلاین بر چه اساسی ارزیابی می شود و در نهایت موقعیت پخش موسیقی را به خوبی بسنجید. این موضوع وابسته به کیفیت بلندگوی لپ تاپ است و هرچه کیفیت بهتری داشته باشد اثر بخشی خوبی خواهد داشت.

Microsoft Surface Laptop1 i7

بررسی اتصال موس USB

موس USB می بایست در همه پورت ها آزمایش شود تا وضعیت پورت ها مشخص شود. به طور کلی بهتر است که نشانگر موس را حرکت کنید تا بررسی شود که پورت ها به درستی کار می کنند یا خیر. این موضوع بسیار پر اهمیت است و اگر پورت ها عملکرد درستی نداشته باشند مشکلات زیادی ایجاد می شود پس به پورت ها دقت بالایی داشته باشید.

لپ تاپ های استوک که توسط تیم استوکاران عرضه می شوند همگی تست پورت را پشت سر گذاشته اند و در صورت عدم عملکرد یک پورت اطلاعات لازم در مورد آن در اختیار شما قرار می گیرد و هیچ مشکلی دیده نخواهد شد پس شما می توانید به سادگی وضعیت پورت لپ تاپ را ارزیابی کنید و شرایط را بسنجید.

باتری و شارژر لپ تاپ موضوع مهمی است!

شاید خراب بودن باتری لپ تاپ در ابتدا چندان مهم به نظر نرسد اما به طور کلی پیدا کردن باتری جدید برای برخی مدل از لپ تاپ ها بسیار سخت است پس چه خوب است که تست اولیه در مورد باتری لپ تاپ صورت بگیرد و سپس شرایط به شکلی دنبال شود که شارژر نیز از نظر کیفیت و عملکرد صحیح ارزیابی شده باشد در غیر این صورت مشکلات زیادی برای لپ تاپ شما ایجاد می شود.

می بایست باتری لپ تاپ را با مشخصات لپ تاپ تطابق دهید تا اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر فیک نبوده و از کیفیت کافی برخوردار است.

بررسی لپ تاپ استوک از نظر اتصال وای فای

در خرید لپ تاپ دست دوم می بایست بررسی کنید که از نظر اتصال وای فای در شرایط خوبی قرار دارد یا خیر. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و به طور کلی می بایست قدرت و برد سیگنال وای فای بررسی شود.

همینطور نیاز است بررسی کنید که میزان گرمای تولید شده از لپ تاپ چقدر است اگر بیش از اندازه گرم شد به طوری که دست شما روی کیبورد طاقت نیاورد یعنی دستگاه دچار مشکل است و نباید خریداری شود. البته که بهتر است از وضعیت کیبورد و همه کلیدها اطمینان حاصل کنید و به طور کلی کلیدهای کیبورد باید به صورت طبیعی و بدون تاخیر عمل کنند تا شرایط قابل قبولی داشته باشند. در سال های اخیر موقعیت لپ تاپ ها تغییر کرده است و تست سلامت برای آنها صورت می گیرد و مشکلی در این راستا دیده نمی شود.

از کارشناسان استوکاران مشاوره بگیرید!

برای خرید لپ تاپ دست دوم می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید. به طور کلی لپ تاپ های دسته دوم در گرید های مختلفی عرضه می شوند و هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند و البته که از نظر عملکرد در شرایط قابل قبولی قرار گرفته اند. یکی از موضوعاتی که شاید بهتر باشد مدنظر قرار دهید این است که به طور کلی خرید لپ تاپ استوک از نظر سبک اجرایی به چندین دسته تقسیم شده است. دسته اول مربوط به محصولی است که بدون هیچ ایرادی بوده و شاید قیمت کمی گران تری داشته باشد و دسته دوم در مورد لپ تاپی است که نسبتاً گرانتر است اما به طور کلی کارشناسان ما به شما خواهند گفت که چه محصولی با چه کیفیتی خریداری کنید.

برندهای ناشناس را برای خرید انتخاب نکنید. لپ تاپ استوک دل، لنوو، اچ پی و … برندهای مشهوری هستند که هم عملکرد قابل قبولی دارند و هم از نظر اجرایی مورد تایید قرار می گیرند. به طور کلی قیمت گذاری لپ تاپ ها در سال های اخیر یک سری تغییرات مهم داشته است و این موضوع سبب شده تا افراد به سراغ لپ تاپ استوک بروند. البته که لپ تاپ استوک هم از نظر ظاهری قابل قبول است و هم می تواند به شکل ایده آلی تا مدت ها مورد استفاده قرار بگیرد.

لپ تاپ استوک

دیدگاهتان را بنویسید