اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک DELL مقرون به صرفه و متنوع

لپ تاپ استوک DELL Precision 5520 i7 گرافیک دار

لپ تاپ استوک DELL هم از نظر سخت افزاری مورد تایید است و هم تنوع بالایی را شامل می شود. طراحی بسیار زیبا برای این لپ تاپ عامل موفقیت آن است. بسیاری از افراد سوال می کنند که آیا لپ تاپ دل خریداری کنیم یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که این محصول می تواند هر آنچه که به دنبالش هستید را به صورت یکجا در اختیار شما قرار دهد.

لپ تاپ استوک DELL مقرون به صرفه و متنوع

طراحی ساده لپ تاپ استوک DELL

ساده پسندان قطعاً لپ تاپ استوک دل را انتخاب می کنند. نوع طراحی ساده برای این محصول بخشی از هدف کمپانی دل محسوب می شود. طراحی ساده لپ تاپ استوک DELL سبب شده تا طیف گسترده ای از مدل های مختلف را پوشش دهد. مثلاً لپ تاپ استوک DELL مدل INSPIRON را در نظر بگیرید. ظاهر این لپ تاپ ساده است و برای کارهای اداری و دانشجویی طراحی شده است. پردازنده این لپ تاپ از شرکت های اینتل و AMD است. قیمت این لپ تاپ مناسب است و پردازنده گرافیکی روی پردازنده اصلی نصب شده است.

برخی دیگر از مدل های لپ تاپ استوک دل دارای صفحه نمایش لبه به لبه هستند. وزن لپ تاپ دل به نسبت سایر برندها کمی بیشتر است و این موضوع نشان از موقعیت سخت افزاری بی نظیر این لپ تاپ دارد. در این لپ تاپ ها از یک صفحه نمایش پیشرفته استفاده شده است و طراحی آن بی نظیر و لوکس است.

لپ تاپ استوک DELL مدل XPS از نظر زیبایی شناسی با دقت کاملی تولید شده است. از سوی دیگر مدل XPS 13 نیز باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ شناخته می شود. اگر اهل سفر هستید و یا دوست دارید لپ تاپ خود را مدام حرکت دهید لپ تاپ استوک DELL مدل LATITUDE بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. این لپ تاپ از نظر فیزیکی بی نظیر است و به طور کلی به واسطه پردازنده قدرتمند شرکت اینتل و AMD توانسته سطح نیاز افراد را پوشش دهد.

لپ تاپ استوک دل E6430

لپ تاپ استوک DELL مقرون به صرفه است!

قیمت مناسب لپ تاپ استوک DELL سبب شده تا بسیاری از افراد به این برند روی بیاورند. شاید کمی عجیب باشد اما کمپانی دل توانسته بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. یعنی شما محصولی خریداری می کنید که نیازتان را برآورده می سازد و نیازی به پرداخت هزینه بالا برای آن نیز نخواهد بود. برند دل برای جلب رضایت مشتریان توانسته در محدوده قیمت مناسب، محصولاتی با کیفیت عالی را معرفی نماید. مثلاً لپ تاپ استوک DELL مدل ایکس پی اس را در نظر بگیری. این محصول در دسته اولترابوک قرار دارد. از نظر زیبایی و توان پردازشی نیز سطح بالایی دارد. به طور کلی این لپ تاپ طرفداران زیادی دارد و بدنه آن فلزی و لوکس طراحی شده است و خوش ساخت و شیک است.

اما نکته جالب اینجاست که میزان شارژدهی این لپ تاپ بالا است. این مدل از لپ تاپ دل برای کاربرانی که قصد انجام کارهای اداری دارند بهترین گزینه محسوب می شود. قدرت سخت افزاری بالایی دارد و توانسته موقعیت خوبی را برای افراد فراهم سازد.

خدمات پس از فروش لپ تاپ استوک DELL

پشتیبانی فنی یکی از بخش های مهم در خرید محسوب می شود. قطعات لپ تاپ برند دل در بازار وجود دارد و این موضوع سبب می شود تا در صورت خراب شدن این لپ تاپ هیچ مشکلی ایجاد نشود. یک نکته دیگر که باید بدانید این است که به طور کلی کارشناسان و تکنسین های مجرب نیز می توانند پشتیبانی فنی برای لپ تاپ استوک DELL داشته باشند. بسیاری از کسانی که به دنبال لپ تاپ برای گیم هستند سبک های ALIENWARE  را انتخاب می کنند. این گزینه به طور کلی برای بازی های رایانه ای روز دنیا مناسب است. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش بزرگ 15 الی 17 اینچی هستند. کیفیت این مدل ها فول اچ دی در نظر گرفته شده است. در این دستگاه از پردازنده هایی استفاده شده که قدرت و توان بسیار بالایی دارند. مثلاً یک فن بزرگ برای دستگاه در سیستم فنی اجرا شده است. دستگاه دارای یک کیبورد بزرگ و راحت برای گیمرها است.

امنیت بالای لپ تاپ استوک DELL

بررسی ها نشان داده است که لپ تاپ استوک DELL رتبه امن ترین لپ تاپ را به خود اختصاص داده است. به طور کلی پیشرفته ترین راه حل های امنیتی شامل رمزگذاری جامع، احراز هویت پیشرفته و همینطور تشخیص بهتر بدافزار برای لپ تاپ های برند دل در نظر گرفته شده است. یعنی شرایط به صورتی است که بتوانید از داده های خود محافظت کنید.

نوآوری برگ برنده برند DELL است!

برند دل به عنوان یک طراح و تولیدکننده محصولات دیجیتال محسوب می شود. این برند توانسته رویکردی نوآورانه را فراهم سازد. به طور کلی محصولات جدید و باکیفیت و مرغوبی را نیز ارائه می دهد. همه لپ تاپ های این برند دارای پردازنده قدرتمند و باتری بادوام هستن. این لپ تاپ در کنار صفحه نمایش لمسی خود دارای صفحه کلید با نور پس زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید