اخبار و مقالات کامپیوتر استوک

راهنمای انتخاب کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک

در طی چند سال گذشته انواع کیس استوک مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. چرا که در طول این مدت، قیمت سیستم‌های نو تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و از توان افراد خارج است تا بتوانند آنها را خریداری کنند. در نتیجه افراد مختلف به خرید کیس‌های استوک روی آورده‌اند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید و قصد خرید کیس استوک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با پارامترهای مهم در انتخاب انواع مختلف کیس‌های استوک به شما اطلاعاتی بدهیم.

راهنمای خرید کیس استوک

هنگامی که شما قصد خرید کیس استوک را دارید، باید یک سری پارامترها را مد نظر قرار دهید و به طور کامل آنها را بررسی کنید. سپس با توجه به آنها نسبت به خرید کیس مورد نظر اقدام نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این پارامترها بپردازیم.

توجه به بودجه در هنگام انتخاب کیس‌های استوک

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در هنگام انتخاب کیس استوک باید به آن توجه کنید، مد نظر قرار دادن بودجه شما می‌باشد. به طور کلی شما می‌توانید کیس‌های استوک را در بازه 5 الی ۸۰ میلیون تومان خریداری کنید که قیمت آنها با توجه به کانفیگ‌های مختلف متغیر است. در نتیجه شما باید مبلغی که قصد دارید پرداخت کنید را مد نظر قرار داده، سپس با توجه به آن، یک کیس را انتخاب کنید.

انتخاب کارت گرافیک برای کیس‌های استوک

شما با توجه به کاری که قصد دارید با کیس استوک انجام دهید، باید نسبت به انتخاب کارت گرافیک اقدام کنید. اگر می‌خواهید بازی‌های سنگین را بر روی سیستم خود اجرا کنید، باید حتماً کارت گرافیک‌هایی که در رده بالا قرار دارند را برای کیس خود انتخاب نمایید. همچنین در صورتی که قصد انجام کارهای مختلف مانند برنامه نویسی، ادیت عکس، تدوین ویدیو و مواردی از این قبیل را دارید، می‌توانید از کارت گرافیک‌های میان رده یا در سطح متوسط نیز استفاده کنید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، در صورتی که برای انجام کارهای روزمره خود قصد تهیه کیس استوک را دارید، پیشنهاد می‌شود که کارت گرافیک‌های معمولی که بیشتر آنها توسط شرکت اینتل تولید می‌شوند را مورد استفاده قرار دهید.

رم مناسب برای انواع کیس استوک

به طور کلی برای انواع کیس استوک رم‌های مختلفی موجود می‌باشد که با توجه به نیازتان، می‌توانید آنها را انتخاب کنید. رم‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و همچنین از حافظه‌های متنوعی بهره می‌برند که به طور کلی در بین ۲ تا ۳۲ گیگابایت می‌باشند. همچنین شما می‌توانید با توجه به نیازتان یک یا چند عدد از این رم‌ها را بر روی سیستم خود نصب کنید. طبیعتاً هرچه فضای رم موجود بر روی سیستم شما بیشتر باشد، قدرت و سرعت پردازش کامپیوترتان بالاتر خواهد بود. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها می‌توانید به مقداری که کامپیوتر شما پشتیبانی می‌کند، از فضای رم استفاده کنید.

انتخاب پردازنده برای کیس استوک

یکی از مهمترین قطعاتی که در هنگام انتخاب کیس استوک باید آن را مورد توجه ویژه‌ای قرار دهید، پردازنده می‌باشد. این قطعه به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعه در هر کامپیوتری به شمار می‌رود. چرا که بیشتر حجم پردازش اطلاعات و داده‌ها با استفاده آن انجام می‌شود. پردازنده‌ها به طور کلی توسط دو شرکت AMD و Intel تولید می‌شوند و سری‌ها و نسل‌های مختلفی دارند. البته پیشنهاد می‌شود برای کیس‌های استوک از پردازنده‌های تولید شده توسط کمپانی اینتل استفاده کنید.

 

خرید کیس استوک

قیمت کیس استوک اروپایی

 

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید کیس استوک را دارید و یا به طور کلی می‌خواهید که از قیمت کیس استوک در هر نوعی اطلاع داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت استوکاران مراجعه نمایید. همچنین شما می‌توانید از طریق قسمت تماس با ما، با استفاده از راه‌های ارتباطی با گروه پشتیبانی این فروشگاه تماس گرفته و از آنها درخواست مشاوره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید