اخبار و مقالات کامپیوتر استوک

عرضه مستقیم کیس استوک

عرضه مستقیم کیس استوک

کیس استوک به کیسی گفته می‌شود که در آن یک سری قطعات خاص به کار برده شده است که معمولاً دسته دوم هستند. دقت کنید که بدنه کیس و همینطور مادربرد و قطعات داخلی آن بر روی کیفیت نهایی تاثیر زیادی می گذارند، پس باید محصولی خریداری کنید که کیفیت عالی داشته باشد.

کیس استوک به کیسی گفته می‌شود که قطعات به کار برده در آن به صورت استوک و دسته دوم باشد بنابراین خرید کیس دست دوم نیاز به دقت بالایی دارد، چون قطعات به کار برده شده در این کیس ها معمولاً متنوع بوده و باید برند و همینطور مدل و کیفیت قطعات مورد بررسی قرار بگیرد. کیس های استوک مدل بندی های متنوعی دارند، شما با خرید کیس کارکرده می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. برخی از کیس ها به طور کلی قیمت بالاتری دارند و از نظر امکانات شرایط بهتری فراهم می سازند. در این مقاله شرایط خرید کامپیوتر استوک را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

بدنه کیس دست دوم

اگر قصد خرید کامپیوتر استوک دارید. اولین چیزی که باید به آن دقت کنید بدنه کیس است. در نظر داشته باشید که کیس مورد نظر نباید ضربه خورده باشد، هر نوع فرورفتگی و یا ضربه روی بدنه کیس به معنی عدم کیفیت آن بوده و شرایط خرید نامناسبی برای شما ایجاد می‌کند. بنابراین بدنه کیس را با دقت بیشتری انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید که کیس انتخابی شما از نظر بدنه در چه وضعیتی قرار دارد می توانید از کارشناسان فروش بخواهید تا تضمین بدنه کیس را برای شما در نظر بگیرند. اگر شرایط تضمین وجود نداشت، احتمالاً بدنه دچار مشکل است.

منبع تغذیه کیس استوک

پس از بررسی بدنه کیس دسته دوم، نوبت به ارزیابی منبع تغذیه می رسد. دقت کنید که اگر بهترین کیس را خریداری کنید اما منبع تغذیه آن مدت زمان طولانی کار کرده و فرسوده باشد، خرید مناسبی نکرده اید و ضرر می کنید. منبع تغذیه به کار برده شده در کیس استوک می بایست از نظر سبک اجرایی متنوع باشد همینطور می بایست تضمین در مورد منبع تغذیه وجود داشته باشد. شما می توانید در مورد برند منبع تغذیه و شرایط اجرایی از کارشناسان استوکاران سوال کنید. دقت کنید که منابع تغذیه فرسوده باید از رده خارج شوند و هرگز برای خرید و فروش مناسب نیستند.

مادربرد کیس استوک

مادربرد به بستر یا قطعه ای گفته می شود که سایر قطعات کیس روی آن سوار می شود. بنابراین یک اتصال اشتباه و وجود جریان الکترونیکی نامناسب سبب سوختن مادربرد میشود. در انتخاب کیس استوک قطعاً باید به مادربرد دقت بیشتری داشته باشید. معمولاً مادربردهایی که برای کیس های مختلف استفاده می شوند از نظر عملکرد و کیفیت متفاوت هستند. یک خطای ساده برای بار الکتریکی سبب از بین رفتن مادربرد می شود، بنابراین از کارشناسان فنی استوکاران بخواهید تا شرایط مادربرد کیس مورد نظر شما را بررسی کنند.

خرید سی پی یو استوک

سی پی یو قطعه بسیار کوچکی است اما از نظر مقاومت باید تضمین شده باشد. شرایط دمایی نامناسب سبب سوختن سی پی یو می شود. دقت کنید که سی پی یو های استوک از نظر ساختار بسیار مشابه هم هستند اما کیفیت آنها با هم فرق می کند. به این ترتیب اگر قصد شما خرید کامپیوتر استوک است، قطعاً باید در انتخاب قطعه سی پی یو دقت زیادی داشته باشید. کامپیوتر و لپ تاپ های استوک در سایت معمولا از نظر سی پی یو تضمین شده هستند.

خرید کارت گرافیک استوک

کارت گرافیک نو و آکبند در بازار قیمت بسیار بالایی دارد، بنابراین انتخاب نوع دسته دوم سبب می‌شود تا در هزینه های شما صرفه جویی صورت بگیرد. البته کارت گرافیک مانند مادر برد و همینطور سی پی یو یک قطعه بسیار حساس محسوب می‌شود و قطعاً باید از نظر عملکرد تضمین‌شده باشد. کارت های گرافیک مدل های مختلفی دارند و از نظر قیمتی متفاوت هستند. خرید کارت گرافیکی که دچار ضربه شده است انتخاب خوبی نخواهد بود. بنابراین سعی کنید از کارت‌های گرافیکی استفاده کنید که مشخصات فنی واضحی دارند و شرکت تولیدی آنها کاملا شناخته شده است.

خرید اینترنتی کیس کارکرده

شما می توانید پروسه خرید کیس استوک را به صورت اینترنتی از سایت استوکاران دنبال کنید. کیس های متنوع با توجه به گرید بندی های خاصی که دارند، در اختیار شما قرار می گیرند. به این ترتیب انتخاب تا حد زیادی برای شما آسان تر می شود. خوشبختانه کیس های استوک از نظر عملکرد تضمین شده هستند و کارشناسان فنی تست های لازم به این کیس ها را به طور کامل و دقیق انجام داده‌اند به طوری که از نظر سبک اجرایی قابل قبول بوده و سبب می شود که هزینه های اضافی از بین برود. خود را درگیر پرداخت هزینه برای خرید قطعات نو و آکبند نکنید، محصولات استوک بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

HP EliteDesk 800/600 G1 i5

یک نظر در “عرضه مستقیم کیس استوک

  1. amir.naderi گفت:

    PERFECT

دیدگاهتان را بنویسید