اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

مقایسه لپ تاپ استوک و نو

مقایسه لپ تاپ استوک و نو

شاید یکسری تفاوت های ظاهری در مورد لپ تاپ استوک و نو در ذهن شما وجود داشته باشد اما در این مقاله سعی کردیم مقایسه فنی در مورد لپ تاپ های استوک و لپ تاپ های نو داشته باشیم تا شرایط خرید برای شما به صورت کاملاً دقیق فراهم شود.

مقایسه لپ تاپ استوک و نو از نظر قیمت

لپ تاپ های نو در بازار قیمت بالایی دارند، حتی لپ‌تاپ‌هایی که برند شناخته شده ای ندارند و از نظر کیفیت چنگی به دل نمی زنند باز هم به نسبت گذشته گرانتر هستند، قیمت لپ تاپ استوک گاه نصف قیمت لپ تاپ نو است.

در واقع شما لپ‌تاپی خریداری می‌کنید که عملکرد بالا در حد لپ تاپ نو دارد، اما از نظر قیمت بسیار ارزان تر است، بنابراین تفاوت قیمت لپ تاپ های استوک و نو کاملا واضح و قابل لمس بوده و هیچ ابهامی در این زمینه دیده نمی شود.

مقایسه لپ تاپ دست دوم و نو از نظر ظاهری

لپ تاپ های دسته دوم معمولاً وزن زیادی دارند و مقاومت بدنه آنها بالاتر است. این لپ تاپ ها از نظر طراحی ظاهری به نسبت لپ تاپ های نو قدیمی تر هستند. از سوی دیگر لپ تاپ های نو با طراحی باریک و منحصر به فرد خود جذابیت ظاهری بیشتری دارند. لپ‌تاپ‌های آکبند معمولاً وزن سبک تری دارند اما از نظر مقاومت چنگی به دل نمی زنند، چون بیشتر شرایط فانتزی برای طراحی آنها در نظر گرفته شده است.

تنوع رنگ بندی لپ تاپ نو قطعاً بیشتر از لپ تاپ های استوک است. بنابراین اگر علاقه دارید محصولی با ظاهر بسیار جذاب خریداری کنید و کیفیت آن برای شما اهمیتی ندارد، می توانید همان لپ تاپ های نو را انتخاب کنید، اما در نظر داشته باشید که مقاومت بدنه لپ تاپ های آکبند کمتر از لپ تاپ استوک بوده و دوام بالایی ندارد.

مقایسه کیفیت لپ تاپ استوک و لپ تاپ نو

به جرأت می‌توان گفت که کیفیت لپ تاپ استوک حتی قابل مقایسه با لپ‌تاپ‌های نو نیست! موضوع را با یک مثال توضیح می دهیم. لپ‌تاپ‌های آکبند و نو موجود در بازار ساخت ایران بوده و کیفیت خوبی ندارند، هر چند که شاید ظاهر آنها برای شما بسیار جذاب به نظر برسد.

لپ تاپ های استوک از نوع وارداتی بوده و از اروپا و آمریکا وارد می‌شوند و کیفیت آنها قطعاً تضمین شده است. هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید. خرید لپ تاپ هایی که ظاهر زیبایی دارند شاید در ابتدا برای شما جذاب به نظر برسد اما با گذشت زمان متوجه می شوید که اشتباه کرده اید و در نهایت درگیر هزینه‌های بیشتر خواهید بود.

قطعات بکار برده شده در لپ تاپ های استوک درجه یک بوده و تضمین کیفیت برای تک تک قطعات دیده میشو.د پورت های به کار برده شده در لپ تاپ های دسته دوم با قابلیت ارتباط گسترده ای که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

پورت و درگاه های ورودی و خروجی برای لپ تاپ های استوک به نسبت محصولات داخلی بیشتر است.

در واقع طراحی باریک لپ تاپ های ایرانی سبب شده تا بسیاری از پورت ها حذف شوند، چون فضای کافی برای اجرای آنها وجود ندارد.

مقایسه لپ تاپ استوک و نو از نظر تعمیر و تعویض قطعات

قطعات داخلی بکار برده شده در لپ‌تاپ‌ها پس از مدتی فرسوده می‌شوند. بنابراین در زمان خرید لپ‌تاپ باید بررسی کنید که آیا شرایط تعمیر و تعویض قطعات داخلی آن وجود دارد یا نه. خوشبختانه قطعات داخلی لپ‌تاپ‌های استوک در بازار وجود داشته و شرایط تعمیر آنها به واسطه طراحی استانداردی که دارند فراهم شده است. این در حالی است که قطعات به کار برده شده در لپ‌تاپ های نو اغلب بسیار بی کیفیت بوده و شرایط تعمیر آن ها وجود ندارد.

لپ تاپ استوک HP 348 G4 پردازنده i5

قیمت لپ تاپ استوک بدون واسطه

شما می‌توانید شرایط خرید لپ تاپ را از سایت استوکاران دنبال کنید. قیمتی که برای لپ تاپ های استوک در نظر گرفته شده بسیار مناسب بوده و هزینه واسطه حذف شده است. خرید اینترنتی انواع لپ تاپ های استوک با بهترین قطعات در سایت به صورت ۲۴ ساعته فراهم شده و پشتیبانی از خرید نیز وجود دارد بنابراین عدم رضایت به سادگی بررسی شده و کارشناسان فروش تمام تلاش خود را می کنند، تا نیاز کاربران را برطرف سازند. هر سوال یا ابهامی دارید از کارشناسان فروش ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید