اخبار و مقالات مانیتور استوک

فروش مانیتور استوک وارداتی

فروش مانیتور استوک وارداتی

اگر مانیتور کامپیوتر یا لپ تاپ شما خراب شده نیاز به صرف هزینه برای خرید یک کامپیوتر جدید نیست. شما میتوانید مانیتور استوک را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. خوشبختانه شرایط فروش مانیتور دسته دوم به شکل کاملاً مناسب فراهم شده است. دقت کنید که مانیتور های استوک در برندهای دل و همینطور سامسونگ و لنوو عرضه می شوند. مانیتورهای ایسر و ال جی مدل های جدید خود را عرضه کرده اند که با توجه به بودجه خود می توانید بهترین گزینه را خریداری نمایید.

مانیتور دست دوم یا استوک چیست؟

حقیقت این است که بسیاری از افراد هنوز اطلاعات کامل در مورد مانیتور کارکرده یا استوک ندارند. دقت کنید که مانیتور استوک به نمایشگری گفته می‌شود که از نظر عملکرد در وضعیت در حد نو و کارکرده قرار دارد. مانیتور های استوک با کیفیت هستند و اغلب آنها معمولا از برندهای اورجینال اروپایی و آمریکایی مانند دل و یا اچ پی بوده و از نظر ساختار مورد تایید قرار گرفته اند. خوشبختانه مدل های متنوعی از مانیتورهای استوک برای کاربری صنعتی و تجاری وجود دارد که در طول زمان خراب نمی شوند و عملکرد بالایی برای آنها گزارش شده است. شما میتوانید از مشاوران فروش استوکاران بخواهید تا مانیتورهای استوک اروپایی با مشخصات حرفه ای را به شما پیشنهاد نمایند. مانیتور هایی که به صورت نو تا ۲۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود، اما نسخه استوک آنها در نهایت ۵ میلیون تومان خواهد بود. بنابراین شما می توانید با قیمت مناسب خرید بسیار عالی داشته باشید.

مانیتور های استوک در سایزهای ۲۴، ۲۲ ۲۰ و ۱۹ اینچ عرضه می شوند. البته که این مانیتورها از نظر ورودی های hdmi شرایط متفاوتی دارند و قیمت آنها نیز به نسبت به مدلهای معمولی بیشتر است‌.

مانیتور استوک اچ پی بخریم یا دل؟

بارها سوال شده که در بین مانیتور استوک دل و اچ پی کدام را انتخاب کنیم؟ دقت کنید که مانیتورهای شرکت‌ دل و اچ پی از نظر کیفیت طراحی سطح سخت‌افزار و نرم‌افزار شرایط قابل توجهی را فراهم ساخته و در طول سال های مختلف جوابگوی امور کاربران بوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مانیتورهای استوک دل از نظر قدمت، قدیمی تر از مانیتور های استوک اچ پی هستند. شما در خرید مانیتور می بایست به سطح تمیز بودن و همین‌طور میزان خط و خش آن دقت نمود.

از سوی دیگر مانیتورهایی نیز به صورت لمسی نیز عرضه می شوند، که ارزش خرید بسیار بالایی دارند. مانیتورهای لمسی آکبند با قیمت ۵ برابری در بازار عرضه می‌شوند و شما با خرید مدل استوک آن میتوانید هزینه های خود را کاهش دهید.

اگر می خواهید برای مانیتور خود کیس استوک یا قطعات و کارت گرافیک خریداری کنید می‌توانید با کارشناس فروش استوکاران ارتباط بگیرید تا شرایط خرید را با شما در میان بگذارند‌.

خرید مانیتور استوک وارداتی سفارش اروپا

به جای اینکه پول زیاد برای خرید محصولات آکبند با کیفیت ضعیف در نظر بگیرید، می توانید اقدام به خرید قطعات استوک وارداتی سفارش اروپا و آمریکا نمایید. مانیتور های دسته دوم و استوک وارداتی در سایت استوکاران فوق العاده تمیز بوده و با ارزانترین قیمت عرضه می شوند.

 خوشبختانه این مانیتورها دارای پنل‌های آی پی اس و پورت های مخصوصی هستند و کیفیت تصویر برای آنها به صورت فول اچ دی در نظر گرفته شده است. این پورت ها در مدل های خاص عرضه شده و دارای اسپیکر و وب کم و همین طور میکروفن مخصوصی هستند و تنوع بالایی برای نمایشگرهای استوک دیده می‌شود.

خوشبختانه برندهای دل، اچ پی، سامسونگ، ال‌جی و لنوو توانسته‌اند در راستای عرضه مانیتور بهترین کیفیت را فراهم سازند و شرایط فیزیکی این مانیتور ها به صورت کاملاً درجه‌بندی شده عرضه می‌شود و قیمتی که برای هر درجه در نظر گرفته می شود به نسبت درجه های دیگر متفاوت است. در دسته بندی قیمت مانیتور استوک میتوانید مدل های مختلف را مشاهده کنید.

 دقت کنید که دسته اقتصادی شامل ارزانترین مدل ها بوده و حتی برای لپ تاپ استوک نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. سایز صفحه نمایش مانیتور ها نیز متفاوت است برخی از مدل ها صفحه نمایش های کوچکتری دارند و برخی بزرگتر. خوشبختانه شرایط خرید برای مانیتور استوک و همینطور لپ تاپ استوک برای همه کاربران با هر سطح بودجه‌ای فراهم شده و این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید نیاز خود را برطرف سازید.

یک نظر در “فروش مانیتور استوک وارداتی

  1. amir.naderi گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید