اخبار و مقالات کامپیوتر استوک

تفاوت کامپیوتر استوک و لپ تاپ کارکرده

تفاوت کامپیوتر استوک و لپ تاپ کارکرده

در سایت استوکاران انواع کامپیوتر استوک با گرید A++ وجود دارد که گزینه مناسبی بوده و ظاهر دستگاه با کمترین خط و خش عرضه می شود. وجود خط و خش زیاد روی کار شاید نشانه سن کارکرد بالا برای دستگاه باشد و در این صورت باید مراقب باشید. پورت دستگاه و اتصالات نیز موضوع مهمی محسوب می شوند.

برای خرید کامپیوتر باید بدانید به چه مسائلی بیشتر اهمیت دهید و چه مسائلی را کمتر مورد توجه قرار دهید! کیس استوک به نسبت لپ تاپ متفاوت است و هرگز نباید فاکتورهای یکسانی برای این دو در نظر گرفته شود. تیم محتوای استوکاران توانسته اطلاعات مفیدی در مورد خرید کامپیوتر تهیه نماید پس به سادگی همه فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس خرید خود را به ثبت برسانید.

کیس مهمترین بخش در خرید کامپیوتر استوک

در خرید کامپیوتر استوک، کیس مهمترین گزینه است. برای هر سیستمی کیس، تعیین کننده سطح اجرا و موقعیت اجرا است و در این راستا بسیار مهم است که قطعات کیس از نظر قدرت شرایط خوبی داشته باشند. این روزها که قیمت کامپیوتر نو بسیار گران است می توانید اقدام به کامپیوتر استوک با کیس کاملاً قدرتمند و باکیفیت نمایید. در مورد لپ تاپ استوک این موضوع چندان اهمیت ندارد.

این تصور که کیس استوک حتماً کامپیوتر دست دوم و کارکرده است اشتباه است. دقت کنید که سیاست های خرید و فروش محصولات الکترونیکی سبب می شود که برخی از محصولات مدت زمان زیادی در انبار بمانند و این موضوع سبب فروش ارزان قیمت محصول و تخلیه انبار می شود.

مثلاً برخی از کامپیوترها هرگز استفاده نشده اند اما به دلیل اینکه جعبه آنها دچار مشکل شده است و از نظر بسته بندی کیفیت بالایی ندارند در لیست کیس استوک به فروش می رسند در صورتی که از نظر سطح کیفیت و اجرا کاملاً عالی هستند و نیاز شما را برآورده خواهند ساخت.

شما می توانید اقدام به خرید کامپیوتر استوک درجه A کنید تا از نظر کیفیت خیالتان جمع باشد.

تفاوت کامپیوتر استوک و لپ تاپ کارکرده

کیس استوک با ظرفیت حافظه قابل قبول

از دیگر مواردی است که در مورد کامپیوتر وجود دارد ظرفیت حافظه است. معمولاً کامپیوترهای استوک ظرفیت رم کمتری نسبت به مدل های نو دارند چون رم ها به صورت مرتب به روز رسانی می شود و مدل های قدیمی از نظر رم ظرفیت پایین تری دارند. معمولاً نیاز به کامپیوتر با رم بالا بسیار کم است و بیشتر افرادی که به دنبال رم بالا هستند به سراغ لپ تاپ استوک می روند اما ظرفیت رم 8 گیگابایتی در کامپیوتر کارکرده وجود دارد که برای فعالیت های شما کافی است. البته کامپیوترهای نو این روزها با ظرفیت 16 گیگابایت نیز عرضه می شوند که قیمت بسیار بالاتری به نسبت مدل های استوک دارند.

پردازنده کامپیوترهای استوک

سوالات زیادی در مورد پردازنده کامپیوترهای کارکرده وجود دارد و برخی این تصور را دارند که سی پی یو برای کامپیوتر کارکرده به نسبت لپ تاپ کارکرده بسیار کمتر است. دقت کنید که سرعت پردازنده مثل رم نقش مهمی در کیفیت کار دارد. معمولاً مدل های مختلف کیس استوک با رم های دو هسته ای عرضه می شوند که تا حدودی برای کارهای روزمره مناسب هستند و اگر قصد شما خرید دستگاهی برای فرزندتان و به منظور کارهای درستی و روزمره است این رم قطعاً کافی خواهد بود. اما کسانی که به دنبال اجرای برنامه فتوشاپ و یا بازی های ویدیویی هستند می بایست اقدام به خرید لپ تاپ دسته دوم با پردازنده حداقل 4 هسته ای نمایند. در صورتی که قصد بازی دارید سرعت پردازش باید در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

به پورت و اتصالات بیشتر دقت کنید!

موضوعی که بسیاری از افراد را از خرید کامپیوتر منصرف می سازد، پورت های نامرغوب و اتصالات غیر اصولی آن است که در نهایت سبب می شود که دستگاه کارایی خوبی نداشته باشد. در مورد کامپیوتر استوک پورت و اتصالات کمی چالش بر انگیز است به این ترتیب در سایت استوکاران سعی شده دقت بیشتری در مورد پورت ها در نظر گرفته شود. به طور کلی پورت های کامپیوتر استوک شامل یو اس بی، اچ دی ام ای و دی وی آی است که بهتر است تمرکز شما روی پورت یو اس بی 3 باشد چون کیفیت و سطح اجرای بالاتری دارد.

بهترین صفحه نمایش برای کامپیوتر استوک

نباید انتظار صفحه نمایش های قدرتمند لپتاپ استوک را از کامپیوتر داشته باشید اما به طور کلی مانیتوری که عرضه می شود بر اساس سطح کیفیت تا حد زیادی قابل قبول است. صفحه نمایش برای این دستگاه حداقل 22 اینچ و در نهایت 1080 پیکسل بوده و البته که انتخاب خوبی خواهد بود. دقت نمایید که صفحه نمایش کامپیوترهای استوک شاید برای گرافیست ها گزینه خوبی نباشد و رضایت کافی به همراه نداشته باشد.

آیا کارت گرافیک کامپیوتر استوک راضی کننده است؟

اگر کامپیوتر استوک خریداری کنید که کارت گرافیک مجتمع داشته باشد، نمی توان آن را غیر فعال کرد اما در صورتی که از کارت گرافیک اختصاصی برای کامپیوتر استفاده شود شرایط حذف و ارتقای آن وجود دارد. بنابراین اگر نیاز شما کامپیوتر استوک برای بازی و یا کارهای گرافیکی متوسط است باید مدلی را انتخاب کنید که کارت گرافیک اختصاصی دارد چون قدرت مانور آن بیشتر است و شرایط تغییر و ارتقا نیز خواهد داشت و پس بهتر است به این موضوع دقت کنید.

تمیز بودن کامپیوتر دست دوم چطور بررسی می شود؟

بستگی دارد تعریف شما از تمیز بودن چیست؟ اگر سطح خراش روی بدنه دستگاه برای شما موضوع مهمی است شاید خرید کامپیوتر کارکرده با کمی نارضایتی برایتان همراه باشد اما در سایت استوکاران کامپیوتر کارکرده با گرید A++ وجود دارد که گزینه خوبی بوده و ظاهر کار با کمترین خط و خش عرضه می شود. وجود خط و خش زیاد روی کار شاید نشانه سن کارکرد بالا برای دستگاه باشد و در این صورت باید مراقب باشید. قیمت لپ تاپ استوک به نسبت کیفیتی که دارد عالی است این موضوع در مورد قیمت کامپیوتر استوک نیز دیده می شود پس چه خوب است سطح نیاز خود را بسنجید.

چرا تنوع کامپیوتر استوک کم است؟

تنوع کامپیوتر استوک زیاد است اما چون ما در سایت خود محصولاتی عرضه می کنیم که از نظر کیفیت در شرایط عالی هستند پس می بایست دقت بیشتری به خرج دهیم در این راستا مشخص خواهد شد که تنوع کاهش می یابد. مهندسان استوکاران تست کیفیت را روی لپ تاپ کارکرده و کامپیوتر کارکرده اجرا می کنند و این موضوع باعث می شود که عرضه محصولات با کیفیت بالا و کاملاً عالی صورت بگیرد و هیچ مشکلی در کیفیت دستگاه دیده نشود پس از یاد نبرید که دستگاهی که خریداری می کنید تضمین کیفیت دارد.

کیس استوک در رده های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید