اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

عرضه لپ تاپ استوک Apple برای عاشقان گرافیک!

عرضه لپ تاپ استوک Apple برای عاشقان گرافیک!

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص لپ تاپ استوک Apple باید بررسی کنید زاویه دید صفحه نمایش است. طراحان به زاویه دید اهمیت زیادی می دهند چون نیاز است که نوع طراحی از چندین زاویه مورد بررسی قرار بگیرد. تکنولوژی IPS و TN دو مورد مهم از زاویه دید محسوب می شود.

اپل برندی است که شاید برای خیلی از افراد تبدیل به رویا شده است. لذت کار با لپ تاپ اپل به قدری زیاد است پیشنهاد استوکاران به شما لپ تاپ استوک Apple است!

از کارهای گرافیکی لذت ببر!

کسانی که با برند اپل کار کرده اند می دانند که لپ تاپ های اپل برای انجام کارهای گرافیکی چقدر عالی و درجه یک هستند پس به جای اینکه هزینه برای خرید لپ تاپ هایی با برند ضعیف و نو کنید، لپ تاپ کارکرده Apple را انتخاب کنید. این تصور که همه مدل های لپ تاپ استوک Apple به صورت انباکس یا کارکرده هستند اشتباه است. این محصول به دلیل گران بودن گاه در انبار ذخیره شده و در نهایت با قیمت ارزانتری به فروش می رسد از سوی دیگر گاه شرکت های خارجی برای مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید لپ تاپ اپل هستند و پس از مدتی اقدام به فروش آن می کنند و این طور می شود که لقب لپتاپ استوک Apple به این برند داده می شود در صورتی که از نظر کاربرد و سطح اجرا هیچ فرقی با لپ تاپ های نو اپل نمی کند.

کارهای گرافیکی نیاز به ابزارهای قدرتمند دارند و چه خوب است که در خرید لپ تاپ های اپل به آپشن های مختلف آن دقت کنید.

اپل مک بوک پرو یکی از قدرتمندترین دستگاه های مناسب کارهای گرافیکی است و سیستم عامل قدرتمند این دستگاه سبب شده تا در لیست محصولات پرفروش قرار بگیرد. لپ تاپ اپل دارای پردازنده قدرتمند چهار هسته ای اینتل آی 7 است که توانسته در کنار رم 16 گیگابایتی شرایط بسیار عالی فراهم سازد. و اما کارت گرافیک لپ تاپ های قدرتمند اپل که این روزها عجیب دل از گرافیک کاران برده است! کارت گرافیک AMD Radeon  در لپ تاپ استوک اپل قطعاً خیال شما را از انتخابی که کرده اید جمع می کند.

پیشنهادات شگفت انگیز استوکاران

کسانی که به دنبال لپ تاپ استوک Apple هستند باز هم به نسبت سایر برندها باید بیشتر هزینه کنند به این ترتیب استوکاران سعی کرده پیشنهادات بهتری در این راستا در نظر بگیرد. اولیه چیزی که باید به آن توجه کنید فضای RAM است. یک گرافیست در حین طراحی نیاز به اجرای چندین برنامه همزمان دارد که احتمالاً حجم برنامه ها زیاد بود و نیاز به فضای RAM بالایی است و البته که نیاز به سطح سرعت بالایی است. رم 8 تا  16  برای لپ تاپ اپل انتخاب عالی است و سبب می شود که کار گرافیکی با کیفیت و موقعیت بی نظیری اجرا شود و تضمین کیفیت نیز صورت بگیرد.

موضوع بعدی قدرت سی پی یو است که بخش جدا نشدنی یک لپ تاپ محسوب می شود. هرچه پردازنده قوی تر باشد کار روال بهتری خواهد داشت پس اگر بودجه خوبی دارید به سراغ مدلی از لپ تاپ استوک Apple بروید که از نظر سی پی یو بسیار قدرتمند است. اجرای روان و سریع چندین برنامه کمک زیادی به کیفیت نهایی کار می کند و در نهایت فرکانس کاری را افزایش می دهد. نسل جدید از پردازنده لپ تاپ استوک Apple قطعاً گزینه بهترین برای گرافیست ها محسوب می شود. پردازنده AMD از برند اپل امتحان خود را پس داده است. از یاد نبرید که ظرفیت حافظه نهان یا کش نیز باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. هرچه ظرفیت حافظه نهان بیشتر باشد می توان به کیفیت بیشتر دستگاه امیدوارتر بود.

خصوصیات فنی لپ تاپ استوک Apple

هیچ وقت به دنبال لپ تاپ با صفحه نمایش ضعیف برای کارهای گرافیکی نباشید! در بحث طراحی، چالش بر انگیز ترین قسمت مربوط به صفحه نمایش است. طراحی باید با بهترین کیفیت صورت بگیرد و این موضوع ارتباط مستقیمی با صفحه نمایش دارد. صفحه نمایش لپ تاپ اپل توانسته نیاز کاربران را تا حد زیادی برطرف سازد و در این زمینه بسیار خوش درخشیده است.

در مورد صفحه نمایش به تعداد رنگ ها و رزولوشن دقت زیادی داشته باشید. صفحه نمایشی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ قطعاً کارایی مناسب تری نسبت به صفحه نمایشی که تنها 1 میلیون رنگ دارد، خواهد داشت پس به جزئیات اهمیت دهید و سعی کنید دقت بالایی روی تعداد رنگ های بیشتر داشته باشید. معمولاً رزولوشن 4K برای گرافیک کاران بهترین گزینه محسوب می شود.

لپ تاپ های استوک با صفحه نمایش لمسی بسیار کم هستند اما در سایت استوکاران می توانید برخی از نمونه های پرفروش و با کیفیت آن را مشاهده نمایید. دقت کنید که گرافیست ها تاکیدی به صفحه نمایش لمسی ندارند اما برای زومینگ بهترین گزینه محسوب می شود. اندازه صفحه نمایش نباید خیلی کوچک و خیلی بزرگ باشد و معمولاً بین 15 الی 16 اینچ گزینه خوبی خواهد بود. گزینه ای انتخاب کنید که برای کار طراحی مناسب باشد. قیمت لپ تاپ استوک اپل به نسبت قبل افزایش داشته است.

عرضه لپ تاپ استوک Apple برای عاشقان گرافیک!

و اما زاویه دید!

یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد لپ تاپ استوک Apple باید بررسی کنید زاویه دید صفحه نمایش است. طراحان به زاویه دید اهمیت زیادی می دهند چون نیاز است که نوع طراحی از چندین زاویه مورد بررسی قرار بگیرد. تکنولوژی IPS و TN دو مورد مهم از زاویه دید محسوب می شود. از لپ تاپ استوک Apple از نوع TN انتخاب کنید زاویه دید فقط به صورت مستقیم است و اگر از زوایای دیگر به تصویر دستگاه نگاه کنید تصاویر با شکستگی  همراه هستند بنابراین انتخاب خوب برای لپ تاپ استوک Apple مدلی است که از تکنولوژی IPS استفاده کرده است به این ترتیب هر زاویه دید برای آن مناسب خواهد بود و برای گرافیست ها بهترین پیشنهاد محسوب می شود. خرید لپ تاپ دسته دوم به صورت اینترنتی شما را از شر هزینه های اضافی خلاص می کند.

خرید لپ تاپ استوک اپل با پردازنده گرافیکی قوی

در خرید لپ تاپ استوک Apple باید به کارت گرافیک دقت کنید اما سه آیتم میزان حافظه گرافیکی، پهنای باند و تعداد هسته اهمیت زیادی دارد. شما می توانید اطلاعات لازم در مورد انواع سبک های لپ تاپ استوک اپل که در سایت استوکاران برای شما دسته بندی شده است را مطالعه کنید و گزینه ای را خریداری کنید که کیفیت بالایی دارد و از نظر اجرایی در شرایط خوبی قرار گرفته است. لپ تاپ های استوک معمولاً از نظر کارت گرافیک تنوع بالایی دارند و این موضوع خرید را برای شما مناسب آسانتر می سازد پس بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید