اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

سوالات مهم در مورد لپ تاپ استوک Toshiba

سوالات مهم در مورد لپ تاپ استوک Toshiba

وضعیت کارت گرافیک بستگی به نوع مدل لپ تاپ استوک Toshiba دارد! در واقع کارت گرافیک از بخش های مهم لپ تاپ بوده و روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. شاید شما نیاز به محصولی داشته باشید که برای کارهای روزانه و تایپ کافی باشد بنابراین نیاز به هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ استوک Toshiba با کارت گرافیک قوی نخواهید داشت.

ما هم مثل شما از دیدن قیمت نجومی مدل های رده بالای لپ تاپ توشیبا تعجب کردیم! اما شما می توانید لپ تاپ استوک Toshiba را انتخاب کنید که هم قیمت ارزانتری دارد و هم از نظر کارایی هیچ فرقی با نو نمی کند.

سوالات مهم در مورد لپ تاپ استوک Toshiba

لپ تاپ استوک Toshiba با صفحه نمایش قدرتمند

کسانی که به دنبال لپ تاپ توشیبا با صفحه نمایش قدرتمند هستند می بایست به سراغ مدل های satellite radiu بروند که مدل p55 در بین این گروه خوش درخشیده است. صفحه نماید این مدل از لپ تاپ استوک توشیبا به صورت 4k بوده و خیال شما را از بابت کیفیت جمع می کند. البته که خوبی این لپ تاپ فقط مربوط به کیفیت تصویر بالای آن نیست! بلکه مشخصاتی دارد که اگر بشنوید چشمتان برق می زند!

صفحه نمایش 15.6 معمولاً پیشنهاد خوبی برای کسانی است که به دنبال کیفیت تصور هستند در واقع این صفحه نمایش عمق رنگ خوبی فراهم می شود و سطح کنتراست رنگ آن نیز کاملاً دقیق و درجه یک است. از سوی دیگر نور پس زمینه در وضعیت طبیعی اجرا شده است که خود یک آپشن عالی محسوب می شود. در مدل یاد شده از حافظه رم 12 گیگابایتی استفاده شده و هارد آن با ظرفیت فوق العاده 1 ترابایتی است که سبب کیفیت بالای کار می شود. بدنه دستگاه آلومینیومی و به صورت براق است و در مدل های استوک شاید چند خط و خش روی آن مشاهده شود و شاید هم نه!

لپ تاپ استوک توشیبا مخصوص گیمینگ

نوجوانان به سمت دنیای گیم پیش می روند و نمی توان جلوی تکنولوژی را گرفت! اما معمولاً خرید لپ تاپ با سطح گرافیک بالا مخصوص گیم بسیار گران است! یک پیشنهاد عالی از سوی فروشگاه استوکاران، لپ تاپ استوک Toshiba Qosmio xvv.3D است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی قدرتمند انویدیا است که توانسته نیاز به گیمر را به خوبی برطرف سازد و خوشبختانه سبک اجرای آن به صورتی است که می تواند ساختار حرفه ای داشته باشد. در بین انواع لپ تاپ استوک توشیبا ، این مدل با حافظه اختصاصی 1.5 گیگابایتی خود توانسته مشکلات کمبود حافظه در لول های بالای بازی را برطرف سازد. کسانی که به دنبال پردازنده مرکزی اینتل i7 نسل جدید هستند می بایست از این لپ تاپ استفاده نمایند چون شاخص اجرایی بی نظیری دارد. میزان حافظه رم برای این لپ تاپ استوک Toshiba حدوداً 8 گیگابایت اعلام شده است و سطح حافظه ذخیره سازی آن 1 ترابایت است. سعی کنید به سراغ لپ تاپی برای گیم بروید که حافظه ذخیره سازی HDD داشته باشد این ویژگی در برند توشیبا بسیار دیده می شود. این لپ تاپ مخصوص فیلم و بازی و عکس های سه بعدی است و قیمت لپ تاپ استوک Toshiba به نسبت نو در حدود نصف قیمت اعلام شده است.

سوالاتی که شما می پرسید!

از آنجایی که یک سری سوالات پر تکرار از سوی کاربران پرسیده می شود تیم استوکاران سعی کرده ابهامات در مورد لپ تاپ استوک Toshiba را برطرف سازد!

چرا پیچ های لپ تاپ دسته دوم توشیبا کیفیت بالایی ندارد؟

شایعاتی مبنی بر اینکه پیچ های لپ تاپ توشیبا از نظر کیفیت ضعیف است شنیده می شود که تیم تخصصی سخت افزاری استوکاران آن را به کل رد می کند! دقت کنید که برخی از مدل لپ تاپ ها دچار ضربه شده اند و این موضوع سبب شده تا پیچ ها در جای مشخص خود قرار نگیرند اما لپ تاپ استوک Toshiba که در سایت استوکاران به فروش می رسد هرگز چنین مشکلی ندارد. ما محصول ضربه خورده به شما نمی فروشیم!

آیا پورت های لپ تاپ استوک درست کار می کند؟

پورت های یو اس بی در همه لپ تاپ ها زودتر از سایر بخش ها خراب می شوند! این موضوع اجتناب ناپذیر است و به دلیل حساسیت پورت ها به گرد و غبار دیده می شود اما لپ تاپ های توشیبا از نظر پورت قوی هستند و این برند در مورد پورت دستگاه های خود از تکنولوژی های جدید کمک گرفته است. دقت نمایید که معمولاً پورت دستگاه لپ تاپ غیر قابل تعویض است چون به برد اصلی وصل شده است. تیم تخصصی استوکاران آزمون و خطای لازم را روی پورت های لپ تاپ استوک انجام داده است و محصولی که به دست شما می رسد از نظر سلامت پورت کاملاً تضمین شده است.

وضعیت کارت گرافیک لپ تاپ های استوک توشیبا به چه صورت است؟

وضعیت کارت گرافیک بستگی به نوع مدلی که از لپ تاپ استوک Toshiba انتخاب می کنید، دارد! در واقع کارت گرافیک از بخش های مهم لپ تاپ بوده و روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. شاید شما نیاز به محصولی داشته باشید که برای کارهای روزانه و تایپ کافی باشد بنابراین نیاز به هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ استوک Toshiba با کارت گرافیک قوی ندارید اما اگر می خواهید محصولی مناسب گیم و کارهای هنری تهیه کنید حتماً باید به کارت گرافیک اهمیت بدهید. بنابراین هر نوع پیکسل سوخته برای نمایشگر یک ایراد بزرگ است که خوشبختانه در محصولات ما تا به امروز چنین چیزی گزارش نشده است. وجود کارت گرافیک قوی به کیفیت نمایشگر دستگاه کمک زیادی می کند و البته که سبب افزایش قیمت آن می شود. در خرید لپ تاپ دسته دوم به این موارد دقت کنید.

آیا لپتاپ استوک Toshiba دارای سیستم خنک کننده است؟

بله برخی مدل های لپ تاپ کارکرده توشیبا، از سیستم خنک کننده استفاده کرده اند که به طول عمر بیشتر دستگاه کمک زیادی می کند و سبب می شود که صدمات کمتری به سی پی یو و گرافیک دستگاه وارد شود. در صورتی که در طول روز زمان زیادی را به استفاده از لپ تاپ اختصاص می دهید حتماً به سراغ لپ تاپ استوک Toshiba با سیستم خنک کننده مخصوص بروید تا خیالتان از بابت سی پی یو و گرافیک جمع باشد. سیستم خنک کننده سبب افزایش سرعت فن شده و نویز صوتی را برطرف می سازد و همینطور به خنک نگه داشتن قطعات کمک زیادی می کند.

تغییر رنگ بدنه لپ تاپ چقدر مهم است؟

اگر تغییر رنگ فرق روی بدنه لپ تاپ استوک باشد شاید به دلیل تابش نور و یا موارد این چنینی باشد اما در صورت ترک های شدید باید به ضربه وارد شده به لپ تاپ شک کرد و بهتر است چنین محصولی خریداری نشود.

دیدگاهتان را بنویسید