اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

ارزان ترین تبلت استوک با باتری معتبر

ارزان ترین تبلت استوک با باتری معتبر

در خرید تبلت استوک اطمینان حاصل کنید که این باتری دستگاه چند ساعت می تواند شارژ ذخیره کند و در این مورد سوالات زیادی بپرسید. تیم تحقیق استوکاران بر روی زمان نگهداری شارژ باتری تبلت استوک تحقیقاتی انجام داده اند و به نتایج جالبی دست یافتند و دانستن آن به شما کمک زیادی می کند.

در گذشته تلبت قیمت بالایی نداشت اما امروزه این محصول با قیمت گزافی عرضه می شود و در نهایت پیشنهاد تبلت استوک به کاربران داده می شود. در شاید شما برای خرید لپ تاپ استوک به یک سری فاکتورهای ثابت دقت کنید اما در مورد تبلت استوک شرایط کمی فرق دارد. قیمت لپ تاپ استوک را با قیمت تبلت استوک مقایسه نکنید!

لپ تاپ استوک

تضمین باتری اولین شرط خرید تبلت استوک

تبلت ها از نظر باتری دسته بندی می شوند در صورتی که در مورد خرید لپ تاپ دسته دوم شاید این موضوع اهمیتی نداشته باشد و در نهایت شخص از برق برای لپ تاپ استفاده کند اما عدم کیفیت باتری برای تبلت استوک عملاً کارایی آن را زیر سوال می برد. در خرید تبلت کارکرده حتماً اطمینان حاصل کنید که این باتری دستگاه چند ساعت می تواند شارژ ذخیره کند و در این مورد سوالات زیادی بپرسید. تیم تحقیق استوکاران بر روی زمان نگهداری شارژ باتری تبلت استوک تحقیقاتی انجام داده اند و مشخص شده است که اگر باتری تبلت پس از مدت زمان مشخصی دچار افت شارژ شود قطعاً مشکلات زیادی ایجاد می کند و به کل نباید خریداری شود. این موضوع در مورد همه برندها مطرح است و فکر نکنید انتخاب تبلت اپل به معنی تضمین باتری آن است. خوشبختانه تیم استوکاران سعی کرده در مورد کیفیت تبلت ها شرایط خوبی را مدنظر قرار دهد و در نهایت تستی که برای باتری تبلت ها صورت گرفته با رضایت خوبی همراه بوده است.

اگر در سایتی قیمت تبلت استوک را بسیار ارزان مشاهده کردید شک نکنید که باتری دستگاه دچار مشکل است و زمان بسیار کمی استفاده می شود پس بهتر است بتوانید دقت بالایی در این راستا داشته باشید و شرایط را به خوبی بسنجید.

بررسی اصالت تبلت استوک

بررسی اصالت هم در مورد لپ تاپ کارکرده و هم تبلت استوک باید وجود داشته باشد. پس حتی اگر تصمیم شما خرید دستگاه کارکرده است باید به شماره سریالی که روی دستگاه درج می شود دقت کنید. اگر این شماره سریال دچار خراشیدگی باشد و یا بخشی از آن پاک شده باشد احتمالاً خرید شما فاقد اصالت است و برندی که روی آن حک شده است کاملاً تقلبی بوده و امتیاز خوبی نخواهد داشت. پس می بایست این موضوع را به طور دقیق بررسی کنید.

ارزان ترین تبلت استوک با باتری معتبر

در مورد خرید تبلت استوک در ابتدا مدل نو آن در بازار را از نظر مشخصات فنی و اطلاعات سخت افزاری بررسی کنید و با تبلت استوک مطابقت دهید به این ترتیب متوجه می شوید که دستگاه از نظر اصالت در چه وضعیتی قرار گرفته است.

برخی از برندها شاید کمی ناشناس به نظر برسند اما از نظر اصالت و کیفیت ثابت شده هستند پس خودتان را درگیر هزینه های اضافی نکنید و به کیفیت کار بیش از سایر موارد توجه نمایید. اینطور که بررسی ها نشان می دهد تبلت های استوک از نظر سایز و ابعاد نیز قیمت گذاری می شوند و این موضوع بر تعرفه نهایی محصول اثر می گذارد. یک موضوع مهم که باید بررسی شود این است که موقعیت اصالت تبلت بر اساس مشخصات فنی آن سنجیده می شود و ظاهر آن چندان دخالتی ندارد.

آیا قطعات تبلت استوک در صورت خراب شدن قابل تعمیر و تعویض است؟

در مورد قطعات مربوط به تبلت فرقی نمی کند که دستگاه نو باشد یا استوک، برخی از قطعات در بازار عرضه می شوند و مشکلی در تعمیر و تعویض آن نیست و برخی دیگر دیگر تولید نمی شوند به این ترتیب پیشنهاد می شود تبلت های بسیار قدیمی خریداری نکنید چون قطعات این محصولات به ندرت در بازار وجود دارد و شاید مجبور باشید برای همیشه آن را کنار بگذارید.

ارزان ترین تبلت دست دوم

اگر توان مالی خرید دستگاه تبلت آکبند ندارید می توانید مدل کارکرده و یا استوک ان را انتخاب کنید. معمولاً وقتی صحبت از محصولات استوک است بیشتر افراد به لپ تاپ کارکرده فکر می کنند و هنوز هم برخی از افراد نمی دانند که علاوه بر لپ تاپ می توان اقدام به خرید تبلت استوک و کامپیوتر کارکرده کرد. شما می توانید از طریق سایت استوکاران اقدام به خرید تبلت های استوک با قیمت های متنوع نمایید. در گذشته قیمت تبلت استوک گران بود اما امروزه تنوع بیشتری برای محصولات استوک دیده می شود و خوشبختانه از نظر قیمت گذاری شرایط بهتر از قبل است.

شما می توانید مشخصات فنی تبلت استوک را در سایت مشاهده کنید و هر مورد که با نیاز شما سازگارتر است به صورت اینترنتی و با هزینه مناسب خریداری نمایید.

برخی از تبلت ها در طرح فروش ویژه قرار گرفته اند که از نظر قیمت شرایط بهتری خواهند داشت و این موضوع روی قیمت آنها تاثیر زیادی می گذارد. اینطور که بررسی ها مشخص کرده است تبلت های استوک برای کودکان گزینه بهتر از نو است چون معمولاً نگهداری تبلت نو توسط کودکان با مشکل روبرو است و هزینه زیادی در بر می گیرد.

انواع تبلت استوک

در صورتی که نیاز به تبلت سیم کارت خور استوک دارید می توانید مدل های 10 اینچی را انتخاب کنید که از نظر سطح کیفیت و اجرا بسیار عالی هستند. اگر به دنبال دستگاه با کیفیتی هستید که صفحه نمایش با کیفیت تری داشته باشد می توانید تبلت استوک اچ پی با صفحه 12 را انتخاب کنید و همینطور شرایط خوبی برای خرید تبلت های استوک صفحه لمسی وجود دارد که هم تعرفه خوبی دارند و هم از نظر کارایی در شرایط مناسبی قرار گرفته اند این تبلت ها به صورت چند منظوره طراحی شده اند.

5 نکته زیر را فراموش نکن!

برخی سوال می کنند که خرید تبلت استوک 10 اینچی بهتر است یا 8 اینچی؟ این موضوع بستگی به سطح نیاز شما دارد اندازه صفحه نمایش اضافی به راحتی کار با تبلت کمک بیشتری می کند و برای کسانی که به بازی و فیلم علاقه دارند پیشنهاد می شود.

در خرید تبلت استوک و لپ تاپ استوک باید به اندازه، سطح وضوح، زاویه دید و میزان روشنایی دقت نمایید.

برند لنوو و سامسونگ معمولاً تنوع خوبی برای تبلت در نظر گرفته اند.

رم دستگاه باید حتماً 2 گیگابایتی باشد و از خرید محصولاتی با رم یک یا کمتر خودداری نمایید. این موضوع را جدی بگیرید و سعی کنید همه شاخص ها را بررسی کنید.

تبلت و آی پد از نظر سیستم عامل با هم فرق دارند پس بهتر است به این موضوع در خرید دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید