اخبار و مقالات شبکه های کامپیوتری

عرضه تجهیزات شبکه بدون واسطه

عرضه تجهیزات شبکه بدون واسطه

فعال بودن و یا غیر فعال بودن تجهیزات شبکه از مهمترین موضوعاتی است که بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دقت کنید که نوع سرور مورد نیاز یکی از مهمترین مواردی است که روی هزینه تجهیزات شبکه تاثیر می گذارد. سرور ها به طور کلی شامل دو دسته لینوکس و مایکروسافت هستند و بر اساس نوع روتر مشخص می شوند.

تجهیزات شبکه در مدل های فعال و غیر فعال عرضه می شود و سایت استوکاران شرایط فروش هر یک از این تجهیزات را فراهم ساخته است و همینطور طرح فروش لپتاپ استوک با قیمت بی نظیر نیز اجرا شده است.

عرضه تجهیزات شبکه اکتیو

تجهیزات شبکه اکتیو یا فعال شامل وسایل و ابزارهایی است که برای راه اندازی و اجرا نیاز به جریان الکتریکی داشته باشد. شما می توانید از سایت استوکاران انواع تجهیزات شبکه فعال اعم از کارت شبکه، پرینت سرور و دیواره آتش و مسیریاب را خریداری نمایید. تعرفه ای که برای این تجهیزات در نظر گرفته می شود کاملاً مقرون به صرفه بوده و از نظر کیفیت شرایط خاص خود را دارد.

یکی از مهمترین تجهیزات شبکه، کارت شبکه است که در لیست تجهیزات فعال قرار گرفته است و برای اتصال یک کامپیوتر به شبکه اینترنتی استفاده می شود. کارت شبکه انواع مختلفی دارد و بر اساس آدرس مک تنظیم می شود. در زمان خرید کارت شبکه دو دسته بی سیم و کابلی وجود دارد که می بایست پیش از خرید تصمیم خود را مبنی بر نوع بی سیم و کابلی ارزیابی نمایید. به طور کلی شبکه بی سیم هم به صورت اینترنال و هم اکسترنال عرضه و تقسیم می شود.

در خرید کارت شبکه نیاز است که به اکسترنال مموری، کانکتور و پردازنده یا کنترلر دقت بالایی داشته باشید همینطور می بایست باس های استاندارد و نشانگر های ال ای دی را نیز مدنظر قرار دهید. دقت کنید که براکتی که برای کارت شبکه اجرا می شود در دو سبک 12 سانتی متر و 8 سانتیمتر اجرا شده است.

برای راه اندازی شبکه نیاز به سوئیچ شبکه خواهید داشت و سوئیچ ها در سبک های مختلف مدیریتی و غیر مدیریتی تقسیم شده اند و در لیست تجهیزات پرسرعت قرار می گیرند.

روترها دستگاهی بسیار هوشمند هستند که عملکردی مشابه با سوئیچ دارند و از نظر معماری بسیار متنوع طراحی شده اند. در سایت استوکاران می توانید انواع روترها با قیمت های مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

برای تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال نیاز به مودم است و مدل های متنوعی از مودم ها در سایت استوکاران عرضه می شود.

فروش تجهیزات شبکه غیر اکتیو بدون واسطه

تجهیزات شبکه غیر فعال یا که برای اجرا نیاز به جریان الکتریکی ندارند. انواع کابل ها، داکت ها و اتصالات شبکه در این لیست قرار می گیرد.

در سایت استوکاران، شرایط خرید انواع کابل های کواکسیال فراهم شده است. این کابل ها به عنوان ستون فقرات شبکه محسوب می شود و برای اتصالات کوتاه کاربرد بسیار زیادی دارد.

کابل های زوج به هم تابیده در شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند و در برندهای متنوعی عرضه می شوند این کابل ها از نظر قیمت نیز متفاوت هستند.

کابل فیبر نوری نیز در تجهیزات شبکه قرار گرفته است که برای انتقال اطلاعات از انعکاسان نور در هسته و غلاف استفاده می شود و دیود های لیزری و دیودهای ساطع کننده نور دقیقاً مربوط به این مدل از کابل ها می شود.

عرضه رک شبکه با کیفیت بالا

کسانی که به فکر خرید تجهیزات شبکه هستند قطعاً نیاز به قطعاتی دارند که از سوئیچ ها محافظت می کند. رک شبکه دقیقاً در همین لیست قرار گرفته است. رک ها هم به صورت ایستاده و هم دیواری عرضه می شوند و جنس بدنه آنها به صورت فلزی است و از جنس شیشه طراحی شده است. ابعادی که برای رک ها در نظر گرفته می شود بسیار متغیر بوده و این موضوع باید در زمان خرید به دقت بررسی شود. شما می توانید در سایت استوکاران، رک های 5 الی 6 یونیت را سفارش دهید که از نظر قیمت شرایط مناسبی دارند و به صورت کاملاً حرفه ای طراحی شده اند.

قیمت تجهیزات شبکه

فعال بودن و یا غیر فعال بودن از مهمترین موضوعاتی است که بر قیمت تجهیزات شبکه تاثیر می گذارد. دقت کنید که نوع سرور مورد نیاز یکی از مهمترین مواردی است که روی هزینه تجهیزات شبکه تاثیر می گذارد. سرور ها به طور کلی شامل دو دسته لینوکس و مایکروسافت هستند و بر اساس نوع روتر مشخص می شوند. از سوی دیگر مانیتورینگ شبکه نیز بخشی از تجهیزات شبکه است که برای اعلام هشدار استفاده می شود و از نظر قیمت متغیر است.

اگر قصد شما انجام عملیات پشتیبان گیری به صورت اتوماتیک باشد، نیاز به صرف هزینه بیشتری برای تجهیزات شبکه خواهید داشت. در واقع برای پشتیبان گیری نیاز به فضای ذخیره سازی دارید و این فضا گاه به صورت هارد با ظرفیت زیاد و گاه به صورت حافظه های جانبی ارزانتر است.

راهنمای خرید تجهیزات شبکه

برای خرید تجهیزات شبکه باید چندین موضوع را به دقت ارزیابی کنید. اول اینکه هر یک از تجهیزات شبکه باید بر اساس برند، کیفیت و اجرا دسته بندی می شود پس چه خوب است بتوانید محصولی خریداری کنید که با نیاز شما سازگار است. مثلاً کسانی که قصد خرید سرور دارند در ابتدا باید سطح نیاز پروژه خود را بسنجند و در صورتی که نیاز شبکه قدرتمند نیست، نباید هزینه بالایی برای پرداخت سرور های گران پرداخت کنند. این موضوع در مورد انواع کابل و سایر قطعات مورد نیاز برای شبکه نیز ارزیابی می شود پس بسیار مهم است که بدانید دقیقاً قرار است چه اجرایی در شبکه داشته باشید. شما این امکان را دارید که لپ تاپ دسته دوم نیز سفارش دهید و قیمت لپ تاپ استوک به نسبت نو قطعاً ارزانتر است.

برای خرید تجهیزات شبکه در سایت استوکاران در ابتدا محصول مورد نظر را جستجو می کنید و سپس بررسی خواهید کرد که آیا محصول مورد نظر با توجه به نیاز شما مناسب است یا خیر. توضیحاتی که در مورد محصول نوشته شده است به شما کمک زیادی می کند. سپس می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. ثبت سفارش به صورت آنلاین صورت می گیرد و ارسال نیز به صورت همه روزه و با بهترین شرایط خواهد بود البته که هر یک از تجهیزات شبکه با کد اصالت کالا در سایت قرار می گیرد و هیچ محصول بدون کیفیتی از سوی استوکاران برای شما ارسال نخواهد شد.

شما می توانید در سایت استوکاران اقدام به خرید لپتاپ دسته دوم نمایید. قیمت لپ تاپ کارکرده و سایر تجهیزات استوک بسیار ارزانتر از نو است.

عرضه تجهیزات شبکه بدون واسطه

دیدگاهتان را بنویسید