اخبار و مقالات لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه

فروش لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه

در صورتی که به دنبال لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه با نسل سه گرافیک هستند لپ تاپ E6430 ATG پیشنهاد ما به شماست. این محصول ضد ضربه بوده و بدنه آن از جنس آلیاژ آلومینیوم منیزیم و فولاد است و دارای استاندارد امواج مخصوصی است و ورژن فوق سنگین CORE I5 برای دستگاه طراحی شده است تا برای مهندسی و گرافیک مناسب باشد.

لپ تاپ های دل مشهور به لپ تاپ های ضد ضربه هستند پس اگر سخت افزار برای شما مهم است، لپ تاپ استوک DELL هم قیمت ارزانتری دارد و هم دوام بهتری برای آن گزارش شده است.

بهترین لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه با قدرت فوق حرفه ای

لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه E6420 با گرید A++ یک غول بی نظیر در برند دل محسوب می شود. این لپ تاپ انتخابی عالی برای مصارف صنعتی و استفاده در معادل است. دستگاه ضد ضربه و ضد آب بوده و رطوبت و گرمای زیاد روی آن هیچ تاثیر بدی نخواهد داشت. این محصول برای محیط های آفتابی و پرنور بسیار عالی است و ضد خش و ضربه طراحی شده است. استاندارد اجرایی برای لپ تاپ استوک DELL به صورت IP65 اعلام شده است که در مقابل گرد و غبار و پاشش آب بسیار عالی است. این محصول می تواند در برابر درجه حرارت منفی 20 الی 145 درجه فارنهایت دوام خوبی داشته باشد و 4 کیلوگرم وزن دارد. شما می توانید حافظه های SSD دستگاه را تعویض کنید و هارد دیسک دستگاه را ارتقا دهید. خوشبختانه دستگاه به واسطه باتری و آداپتور حرفه ای خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این با تضمین کیفیت عرضه می شود.

فروش لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه

در صورتی که به دنبال لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه با نسل سه گرافیک هستند پیشنهاد ما به شما لپ تاپ E6430 ATG است. این محصول ضد ضربه بوده و بدنه آن از جنس آلیاژ آلومینیوم منیزیم و فولاد است و دارای استاندارد امواج مخصوصی است و همینطور رطوبت و آب را تا حد زیادی تحمل می کند ورژن فوق سنگین CORE I5 برای دستگاه طراحی شده است تا برای مهندسی و گرافیک مناسب باشد. باتری لپ تاپ تا 5 ساعت کار را ساپورت می کند این محصول برای کسانی که به بازی های فوتبال و کار با فتوشاپ علاقه دارند پیشنهاد خوبی است و قدرت پردازش بالایی دارد. هارد و رم تست شده است. این محصول نسب سوم مهندسی است و رم 4 گیگابایتی دارد و شرایط ارتقا نیز دارد. صفحه نمایش 15/4 اینچ ارزیابی شده است. سطح گرافیک برای این دستگاه به صورت آنبورد ماکزیمم بوده و به صورت دو گیگابایتی طراحی شده است. درگاه یو اس بی 2 و 3 و همینطور HDMI برای دستگاه اجرا شده است و صفحه نمایش HD+ را شامل می شود.

لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه مخصوص رندینگ

لپ تاپ استوک دل مدل M4800 یک غول طراحی و گرافیک محسوب می شود و از پردازنده 8 هسته ای برای آن استفاده شده است و به طور کلی آخرین دقت برای فناوری هایپر را پوشش داده است این محصول برای انجام محاسبات پیچیده و طراحی های سه بعدی عالی است و همینطور برای کسانی که به دنبال انیمیشن سازی و تدوین هستند نیز پیشنهاد عالی محسوب می شود. هر نرم افزاری که تا به حال در لپتاپ دیگری اجرا نمی شد در لپ تاپ استوک DELL مدل ام 4800 اجرا می شود. این محصول قابلیت نصب 4 عدد رم و 2 عدد هارد دارد و به طور کلی پورت و درگاه های متنوعی را شامل شده است. این محصول بدنه و اتصالات و صفحه نمایش خاص خود را دارد و کیبورد مقاوم و محکمی برای آن اجرا می شود به طوری که نفوذ مایعات را به حداقل رسانده است. صفحه نمایش برای لپ تاپ استوک DELL 15.6 اینچ بوده و نمایش به صورت فول اچ دی است. البته که پورت یو اس بی دستگاه در 4 سایز اجرا شده است و دستگاه دارای درایو نوری مخصوصی است که قابلیت جایگزینی با هارد دیسک یا SSD نیز خواهد داشت. این محصول وزن کمتر از 4 کیلوگرم دارد و گرافیک آن 2 گیگابایت در نظر گرفته شده است. این محصول را می توانید بر اساس سبک و مدلی که دارید خریداری کنید.

نوع دیگری از لپ تاپ کارکرده DELL وجود دارد که برای بازی و رندینگ بسیار عالی است. لپ تاپ استوک DELL مدل E6540 به پردازنده اینتل CORE I7 برای بازی و رندینگ بسیار عالی است. ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است و ظرفیت حافظه نیز 8 گیگابایت است. این محصول با دو مدل هارد گیگابایتی و ترابایتی عرضه می شود. صفحه نمایش آن 15.6 اینچی است. باتری دستگاه 6 سلولی اجرا شده است.

لپ تاپ استوک DELL مدل M6700 برای کارهای سنگین بسیار عالی است و همینطور دارای کاربرد زیادی برای مالتی مدیا و بای و مهندسی است. باتری این دستگاه 6 لیتیوم یون است و به نسبت مدل های قبلی قیمت بالاتری دارد. این دستگاه دارای بلندگوی استریو و کارت خوان همینطور درایر نوری است.

خرید ارزان لپ تاپ استوک DELL

اگر به دنبال خرید لپ تاپ دسته دوم دل هستید خیالتان بابت ضد ضربه بودن آن جمع باشد. قیمت لپ تاپ استوک دل به نسبت کاربردی که دارد از سایر برندها مناسب تر است. لپتاپ دسته دوم دل برای رندینگ نیز مناسب است. شما می توانید ثبت سفارش از طریق سایت استوکاران داشته باشید.

در خرید لپ تاپ استوک DELL به سراغ مواردی بروید که دارای حافظه رم 8 گیگابایتی قابل ارتقا باشد و سطح ارتقا تا 32 گیگابایت ارزیابی شود این مورد انتخاب خوبی خواهد بود و اجازه می دهد تا کارهای سنگین را نیز به خوبی انجام دهید. در صورتی که قیمت لپ تاپ استوک DELL برای شما گران است می توانید مدل های پایین رده را انتخاب کنید که برای کارهای روزمره بسیار عالی هستند. خوشبختانه برند دل در تولید لپتاپ بسیار تنوع ایجاد کرده است و این موضوع باعث می شود که کیفیت نهایی دستگاه بسیار عالی و درجه یک باشد.

در خرید لپ تاپ استوک سعی کنید مدلی که مورد نیاز شما است، را خریداری کنید. برخی از مدل ها قیمت بیشتری به نسبت مدل های دیگر دارند و این موضوع به دلیل آپشن های بیشتری است که برای آنها دیده می شود. به طور کلی لپ تاپ استوک DELL بر اساس سطح اجرایی و سخت افزاری که دارد قیمت گذاری می شود. لپ تاپ استوک از نظر کیفیت و ساختاری که دارد هیچ فرقی با نو نمی کند و همه چیز در استوکاران تست شده است.

دیدگاهتان را بنویسید